Balala lip gloss by BornPrettyStore

Danas za vas imam recenziju još jednog sjajnog Balala proizvoda za usne. 
Sećate se da sam vam pre nekog vremena pisala o savršenom Balala karminu, koji je na mene ostavio izuzetno pozitivan utisak?! Kako se polako upoznajem sa raznim proizvodima, koristim ih i testiram, došla sam do zaključka da je azijska šminka vrlo kvalitetna i povoljna.


Danas ću vam predstaviti Balala lip gloss u nijansi #07 (od ukupno 8 nijansi) koji je za mene od trenutka kada sam ga probala jedan specifičan proizvod sa kakvim se do sada nisam susretala. Zašto? U nastavku ćete pročitati...

Ovaj lip gloss dolazi u ambalaži tipičnoj za ovakve proizvode. Duguljasta tubica sa sunđerastim aplikatorom unutra, maksimalno pojednostavljeno korišćenje.
Proizvod ima blagi i neupadljiv miris tako da nema bojazni da se nekome ne bi svideo.
Ono što je na mene ostavilo najjači utisak je sama tekstura proizvoda. Ja ga ne bih nazvala sjajem za usne (lip gloss) jer mu je formula vodenkasta i apsolutno nelepljiva a kada se nanese na usne jako brzo se osuši pa dobije neki polumat finiš, nikako sjajan. Iskreno, meni to lično ne smeta, jer je jako prijatan i ugodan na usnama, ne oseća se a nema lepljivosti na koju smo navikle kod sjajeva za usne.
Trajnost mu je fantastična, ali nešto kraća nego kod pomenutog karmina iste marke.
 


Na sledećim fotografijama ćete videti swotcheve:


Mene je ovaj proizvod potpuno osvojio uprkos činjenici da nije klasičan sjaj već više tečni ruž. Biće idealan za leto :)

Možete ga poručiti na sajtu bornprettystore.com po ceni od 6.92 e i dobiti 10 % popusta ukoliko ukucate kod LVH10. 
   
Kako vam se dopada?


No comments