All Naturals: Aromatherapy BODY BUTTER



Još jedan proizvod iz asortimana All Naturals. Lidija je pisala o njihovom serumu, a moram vam reći da sam ja učestvovala u izboru njenog i mog preparata i mislim da nisam pogrešila.
O All Naturals-u serumu vam je Lidija pisala ovde, a ja ću vam danas reći par reči o ovom divnom butteru. Anti stres sam slučajno izabrala. Htela sam čoko (naravno ;) ) ali izgleda je podsvest odlučila da je ipak lepše ovo ljubičasto pakovanje.

Kada je stigao paketić, upakovan kartonsku kutiju od recikliranog materijala, bilo je jasno da je reč o brendu koji o svemu vodi računa i da je u pitanju pravi prirodni, zeleni brend. 


Buter dolazi u preslatkoj plitkoj teglici zapremine od 200 ml koju ću sigurno iskoristiti za nešto kada ga potrošim (a još malo je ostalo). Poklopac je ukrašen ovom divnom grafikom (koja je došla do izražaja na prvoj slici) i vidi se da su je radili kreativni ljudi koji su vodili računa o svakom detalju. 
Ono što vas verovatno najviše interesuje je sama krema odnosnu butter. Prvo što osetite kada otvorite teglicu je divan miris lavande, koji nikako ne guši već stvarno deluje opuštajuće. Što je najlepše cela soba miriše od njega, pa upotpunjuje taj aromaterapi efekat. Ja ga mažem pred spavanje i nekako uvek slađe zaspim.


Butter je guste, masnjikave teksture i potrebno ga je umasirati u kožu, što doprinosi terapijskom efektu. Koža ga za par minuta upije i postaje mekana, nežna i mirišljava. Za mene je plus to što miris sa kože posle određenog vremena ispari, zato ne volim da mešam mirise, ako recimo ujutru namažem ruke ili vrat.

Ne mogu a da se ne osvrnem na sastav buttera, zato što je to bio razlog da se odlučimo za All Naturals brend. Pored visokog sadržaja ši butera koji hidrira kožu, butter sadrži ulje makadamije i kakao buter koji takođe hidriraju i neguju kožu i pantenol koji pomaže regeneraciju. Miris potiče od etarskog ulja lavande, pa ne morate da brinete da će miris dodatno naškoditi suvoj koži. Kao i svi prirodni proizvodi, butter ne sadrži parabene, derivate nafte (vazelin), veštačke boje i mirise, mineralna ulja, natrijum lauret sulfat, kao ni sirovine životinjskog porekla. (O prirodnoj i organskoj kozmetici smo pisale i post možete naći ovde)


Nakon sad već više od mesec dana manje više redovne upotrebe moja koža je hidrirana, negovana i mislim da bi sigurno odgovarao onima sa suvom, dehidriranom kožom, ali i svima ostalima koji uživaju u mackanju bez obzira na tip kože.

Da li ste probale ovaj ili 100% Shea butter ili Choco butter? Ukoliko niste a želite, možete ga poručiti na sajtu All Naturals-a.


No comments