Aura Shine Excess karmini - uporedni prikaz + swatchevi


Novitet iz Aura kozmetike, pored već spominjanih fantastičnih Take Care Of Me pudera, su i karmini iz nove Shine Excess linije o kojima vam danas pišem. Linija sadrži ukupno 20 novih prelepih i nosivih nijansi a nas dve smo dobile na recenziranje 10 koje ćemo vam predstaviti.

Proizvođač kaže:
"Ruž visokog sjaja, veoma lagane i kremaste formulacije. Zahvaljujući kombinaciji sastojaka čine usne mekim, glatkim i hidriranim. Formulacija koja ne sadrži parabene."


Zajedničke osobine ovih karmina:
  • dolaze u jednostavnim ali elegantnim i čvrstim ambalažama
  • ruž leži čvrsto u kućištu a poklopac čvrsto prijanja poznatim "klik" zvukom
  • sadrže 4,5 gr.
  • prijatnog, vanilastog mirisa i slatkastog ukusa
  • pigmentacija varira i zavisi od nijanse
  • lagane i kremaste formulacije
  • visokog sjaja
  • izuzetno prijatni i hidrantni na usnama
  • trajnost im je prosečna za karmine ovog tipa
  • preporučena cena: 499 dinara 

Od ukupno 20 nijansi koje postoje, nas dve smo dobile poslednjih 10 koje smo sestrinski podelile :)
Najlakše je bilo podeliti ih po grupama radi lakšeg predstavljanja.

Prva grupa su roze-ljubičasti tonovi, nijanse 760, 761 i 762.
760- Gothic Violet, ljubičasta nijansa aktuelna poslednjih meseci, vrlo nosiva jer nije pretamna;
761- Ruin my Lipstick, klasična pink nijansa, jedna od omiljenih;
762- Let Him Now, predivna malinasta nijansa.


Druga grupa je nude grupa, nijanse 763, 764 i 765, ujedno i moja omiljena.
763- Pink Cadillac, srednje roze nijansa, nije me previše oduševila jer mi zubi izgledaju žući sa njom;
764- Precious Nude, breskvasta nijansa, ujedno i moja omiljena;
765- Why Not?, narandžasta, topla nijansa.


Treća grupa su crvene nijanse, 766, 767, 768, 769.
766- Red Wisdom, neodređena, koralna nijansa nešto slabije pigmentacije, prozračna ali prelepa;
767- He's Mine, prava topla koralna nijansa;
768- Splash of Red, klasična crvena nijansa;
769- Lips Signature, crvena sa hladnijim, plavim podtonom, vuče na bordo.


Za sam kraj je ostalo da vam kažem neki svoj ZAKLJUČAK. Karminima sam, naslućujete, vrlo zadovoljna. Počev od ambalaže, formule samih karmina, trajnosti i osećaja na usnama, preko izbora nijansi pa na kraju i cene, što mislim da nije zanemarljiva stavka. Bravo za Auru i još jedan sjajno obavljen posao. Ovi karmini su sigurno nešto što ćemo dugo voleti :)

Da li ste već isprobale ove karmine? Koja vam je omiljena nijansa?
Koja meni najbolje pristaje?



No comments