Kako da na najbrži i najjefikasniji način očistimo makeup četkice?




Nadam se da ne moram da posebno naglašavam koliko je redovno pranje i održavanje četkica bitno i neophodno. Imam svoju kolekciju četki koja nije mala ali bar jednom nedeljno odvojim vreme kako bih detaljno sredila svoj makeup kutak pa i njih. Naravno, uvek biram neki lakši i brži način da završim taj ne baš omiljeni posao mada mi posebno puno vremena treba da operem velike četke kojima nanosim kremaste proizvode, odnosno tečnu podlogu i korektor. Probala sam mnoge proizvode i tehnike koje su bile manje ili više uspešne. Međutim, nedavno sam se setila da sam negde pročitala da naše četkice možemo oprati najobičnijim sapunom za veš pa sam rešila da probam. Da, da, dobro ste pročitali. Ni sama ne znam zašto ranije nisam ovo pokušala. Ništa lakše ni brže. Garantujem da je ovo najlakši i najekonomičniji način i što se tiče utrošenog vremena ali i novca. Nikakvi deterdženti, baby šamponi ni kupovna sredstva nisu ni upola ovako efikasni a poseban benefit je što sapuni za pranje veša ne koštaju puno, svi ih imamo u kući i sporo se troše. Probajte, nećete se pokajati!

Ovo je bio jedan kratak post u zapostavljenoj rubrici quick tips. Ideja mi je bila da olakšam  i sebi i vama.
Pišite mi svoje utiske ako probate kao i to čime vi perete pribor za šminkanje?

Na slici vidite Merix sapun za veš i četkice spremne za pranje :)
Do skorog čitanja...

No comments