BioKap Nutricolor farba za kosu


BioKap NutriColor su italijanske farbe za kosu bez amonijaka i rezorcinola a zahvaljujući prirodnim sastojcima u sastavu hrane kosu i imaju zaštitni efekat. NutriColor boja za kosu je nastala kao rezultat temeljnog istraživanja koje je omogućilo stvaranje boje koja daje prirodan ton i sjaj. Osnovni sastojci su: biljni proteini pšenice, soje, pirinča i zobi, lipofilne kiseline voća i vrbe i prirodni UV filteri. Ove farbe postoje i u verziji Delicato koje u sastavu nemaju treći ozloglašeni sastojak p-fenilendiamin pa ih preporučuju trudnicama kao siguran izbor ili osobama koje imaju osetljivu kožu glave i lomljivu kosu.


U kutiji se nalazi: 

  • 1 tuba boje od 50 ml.
  • 1 bočica aplikatora od 75 ml. (Nutrifix razvijač za boju)
  • 1 kesica šampona i balzama za kosu od 15 ml.
  • 1 par rukavica
  • 1 zaštita za odeću prilikom farbanja (iznenađenje u kutiji).

Moja je u nijansi 5.0 Light Brown.


Priprema i način korišćenja:

Sadržaj tube u kojoj se nalazi sama farba je potrebno istisnuti u bočicu aplikatora u kojoj se nalazi razvijač boje i sve to zajedno promućkati dok se ne dobije homogena mešavina. Zatim odstraniti vrh čepa i nakon stavljanja zaštitnih rukavica i zaštite za odeću, početi sa nanošenjem farbe. Ja sam farbala kosu u kućnim uslovima kao što to uglavnom činim godinama unazad i vrlo sam zadovoljna koliko samom lakoćom nanošenja farbe toliko i rezultatima. Kosu sam najpre očešljala i zatim delila po sekcijama kako bih farbu što bolje i preciznije nanela. Najbolje od svega je što nisam imala utisak da nanosim farbu na kosu jer ona nema onaj tipični "hemijski" miris i vrlo je blaga za teme. Nikakvih iritacija nisam imala u vidu peckanja, svraba ili crvenila kao što je to bio ranije slučaj sa nekim konvencionalnim farbama. Tako obojenu kosu sam držala oko 30 minuta da se boja primi a zatim sam je isprala i nakon šamponiranja nanela balzam za zaštitu boje.

Rezultati farbanja su nešto što vas pretpostavljam veoma interesuje kao što je i mene. Mit je da ove farbe ne pokrivaju sede, verujte mi da pokrivaju bolje nego one standardne farbe. Drugi mit je da dejstvo ovih prirodnih farbi traje kraće. Ni to nije tačno. Kosa mi je rasla i tek nakon nekih mesec dana se video izrastak i bilo je potrebno ponoviti farbanje. Kosa je za to vreme bila mekana (kao i odmah nakon farbanja), nije bila dodatno isušena a sjaj kose je trajao do sledećeg farbanja.

Nemam ni jednu jedinu primedbu na račun ove farbe osim cene (1400-1600 rsd zavisno od mesta kupovine) ali kada se uzme u obzir kvalitet koji dobijate, opravdano je.

Kosa par nedelja nakon farbanja (krajevi su svetliji zbog ranijeg farbanja u plavo i zreli su za šišanje)

Moram da iskoristim još jednu priliku da vas podsetim na BioKap hranljivu masku za kosu o kojoj sam nedavno pisala OVDE i stojim i dalje iza toga da je to najbolja maska koju sam ikada stavila na kosu. Svi praparati BioKap su prirodnog porekla i ne sadrže parafinske frakcije, produkte životinjskog porekla, natrijum laurilsulfat, hemijske supstance koje toksično oštećuju vlasište i same folikule. 



Da li ste probale ove farbe? Ako jeste, želim da čujem vaše utiske ...

1 comment

  1. Odlicne farbe u nivou sa profesionalnim farbama za kosu.Ipak ja godinama koristim iskljucivo igora farbe jer najvisese prijaju mojoj kosi :)https://vasiljev.rs/k/farbe-za-kosu/

    ReplyDelete