Flormar week: Spider Lash mascara 3 in 1


Za kraj sam vam sačuvala proizvod koji me je najviše osvojio crna 3 in 1 maskara koja se izborila za svoju poziciju omiljene nakon jednog mazanja. Dugo sam koristila Maybelline maskare, klela se u njih i nisam ni pokušavala da nađem bolju. Samo ću vam reći da već desetak dana nisam posegnula za žutom maskarom, čak ću verovatno u potpunosti preći na ovu a evo i zašto.

More than a Mascara! 
It's a Perfect Lash Bullder. 
Full and Defined Lashes. 
Extreme Look.

Spider Lash maskara 3 in 1 maskara dolazi u klasičnom pakovanju plave boje. Plastika od koje je izrađeno je kvalitetna i maskara je čvrto zatvorena. U pakovanju se nalazi 13 ml maskare.

Maskara je ređe teksture pa omogućava nanošenje u tankom sloju, Na ovaj način trepavice ne izgledaju veštački ili preopterećene. Vrlo lako možete da nadogradi još koji sloj u zavisnosti od prilike, pa ja ponekad znam da namažem dva do tri sloja, sa akcentom pri korenu kako bi trepke izgledaje još gušće.  Četkica je sa gustim, tankim čekinjicama koje lepo rasčešćavaju pa ćete teško završiti sa slepljenim trepavicama.

Nešto što je meni jako bitno je to da maskara nema jak miris koji štipa za oči, što je inače često kod drugih maskara. Nikakav problem nisam imala sa ovom maskarom, tako da pretpostavljam da bi odgovarala i onima sa osetljivim očima. 
Maskara je dugotrajna i što je najbitnije ne kruni se. Čvrsto stoji na trepavicama tokom celog dana, a uveče je lako skinem sa micelarnom vodom. 
Cena ove lepotice je fenomenalnih 419 RSD i dostupna je na mestima čiji spisak možete videti ovde.

Na sledećim slikama sam vam prikaza kako moje trepavice izgledaju bez maskare, sa jednim i sa dva sloja maskare. Na trećoj slici imam, iako se slabo vidi Flormar senke o kojima je Lidija pisala ovde.







Još nešto vam moram pomenuti. Flormar se dosetio i napravio  

FLORMAR SET ZA SVAKU ŽENU koji sadrži:
  1. Spider Lash maskaru: 3 in 1, volume ili deep black
  2. Lak za nokte
  3. Long wearing sjaj za usne
Sve ovo po ceni od 699 RSD

Da li smatram da je ova maskara dobra alternativa za neke skuplje i 'kvalitetnije'? Ne, ova maskara nikako nije alternativa, već prvi izbor!
Kako vam se sviđa ova maskara? Da li biste je probali?

No comments