SYOSS farba za kosu BEZ amonijaka

Kada su se na srpskom tržištu pojavile farbe za kosu bez amonijaka, unapred sam nekako pretpostavljala da se nećemo lepo družiti i biti u prijateljskoj vezi :) Čula sam da mogu samo da osveže boju ali ne da izvuku željenu nijansu.
*moja kosa je prirodno tamno smeđa sa crvenim pigmentom, dlaka debela a kosa gusta.

Sada sledi kratka prica o mojoj kosi da biste mogle da steknete kompletan utisak...
Naime, već nešto više od 10 godina sam farbana plavuša i da bih stigla do lepe plave nijanse kose prešla sam mukotrpan put isprobavajući svakakve farbe koje daju ovakav ili onakav preliv, eliminišu crveni odsjaj, neguju ili štete kosi...jedino što nikada nisam koristila je blanš. Toliko baš nisam želela da eksperimentišem. I dobila sam na kraju šta sam tražila, srednju nijansu plave boje, neki bi rekli kao klasje žita sa tu i tamo ponekim svetije plavim pramenčićem.
Mislila sam da farba koja u sebi nema amonijaka ne moze da se "nosi" sa mojom kosom i da će to biti uzaludno bacanje para i gubljenje vremena.


Ali , neki mali crvić mi nije dao mira i ipak sam odlučila da je kupim....U nastavku teksta ćete moći pročitati da li sam se pokajala zbog te svoje odluke...

 



Za početak sam izabrala SYOSS farbu u nijansi 9-60 koja nosi naziv Sandy Blond ili Pesak Plava i evo kako ona izgleda. Farba je bez amonijaka ali sa 100% čistim uljima. Namenjena je za profesionalnu upotrebu ali nas to ne sprečava da je koristimo kod kuće :)

*Napomena: Farbanje kod kuće nije preterano bezbedno i morate voditi računa i držati se uputstva za upotrebu. Obavezno pre nanošenja farbe pročitajte uputstvo, uradite probu na ruci (da biste izbegle eventualne alergijske reakcije), koristite obavezno zaštitne rukavice, i vodite računa da vam farba ne dođe u kontakt sa očima.

        U crno-zlatnu, čini se luksuznu, kutiju je smešteno sve ono što vam je potrebno da biste se ofarbali:

  • Tuba negujuće kreme za bojenje 50 ml.
  • Aplikaciona bočica sa uljanom emulzijom 50 ml.
  • Kesica balzama za čuvanje boje 15 ml.
  • Uputstvo za upotrebu u kome se nalazi par zaštitnih rukavica

Moj utisak je da sam ODUŠEVLJENA.
Posle tri uzastopna farbanja, u kućnim i salonskim uslovima (naravno samo po jednom mesečno) mislim da sam mogla da steknem objektivan utisak:

Farba nema onaj jak miris koji je tipičan za ostale farbe sa amonijakom (što je sasvim logično). Kada je pomešate sa emulzijom dobije se srednje gusta krema koja je po meni dovoljna da se pokrije kosa srednje dužine i gustine. Prvi put sam pokrila celu kosu jer je nova boja pa da ne bude šareniša na glavi a svaki sledeći put samo izrastak i još malo okolo. Dakle, farba može da se koristi čak dva puta. Ja sam je držala oko pola sata na kosi pa sam je isprala.

Ono što mi se posebno dopada je da izvuče željenu boju, ne pokriva potpuno sede (znam, grozno ali šta da se radi), a kosa izgleda negovano posle farbanja. Znam da tome doprinosi balzam koji dolazi uz farbu koji je pretpostavljam pun silikona ili već ko zna čega (nema sastava balzama na kesici) ali kosa zaista izgleda preporođeno. Mekana je pod prstima, svilenkasta i ima lep sjaj.

Cena: oko 390 rsd (ja sam je sva tri puta uhvatila na akcijama) inače joj je cena skoro 600 rsd.

Gde se može kupiti: u DM-u, Lilly-ju  i drugim supermarketima.

Manu joj još uvek nisam našla a čula sam da mnogi kažu da se brzo ispira baš zato što nema amonijaka mada ja to nisam primetila. A, da, ne pokriva sede ali koja farba pokriva? Ako znate, javite mi :)

                                               Sada pogledajte kako izgleda na mojoj kosi :)

Da li ste koristile ikada ovu farbu?
Da li se rađe farbate kod kuće ili u salonima?
Zanimaju me vaši utisci, pišite :)

Stay gorgeous! Lidija


No comments