Flormar olovka za obrve


Obrve nisu nešto sa čim mogu da se pohvalim. Priznajem da su one slaba tačka moga lica. To ste lepo mogli da vidite u makeup lookovima. A kako trend lepih i jasno definisanih obrva ne jenjava, tim je i moj problem veći. 

Da se razmemo, kako ne volim tanke, nacrtane obrve tako isto ne volim ni debele ili jako naglašene obrve. Zlatna sredina i prirodan izgled su moja opcija. A tu sam baš "tanka". Za to sam delom i sama kriva jer sam ih u jednom momentu prilično stanjila pa se sada mučim sa njihovim rastom. Priznajem takođe da nisam baš vična njihovom popunjavanju i da nemam tu naviku stalno a probala sam sa nekoliko proizvoda. Strah od razmazivanja ili ne-daj-bože brisanja čini ovaj problem dodatno većim. Kada zatreba, imam jednog malog pomoćnika a to je Flormar olovka za obrve koju ću vam danas predstaviti


Olovka je klasična, drvena u broju #401. Nijansa je svetlo smeđa, baš kakva odgovara osobama sa plavom kosom. Do sada sam uglavnom nailazila na smeđe, mahom tamnije nijanse koje mi nisu odgovarale jer bi bile previše tamne s obzirom na boju kose i kože kao i prirodnu boju mojih obrva. 

Iako nisam preterano vična njihovom popunjavanju kao i (pre)oblikovaju, ova olovka mi se čini kao idealna. Nije ni previše suva a ni previše mekana te omogućava precizno iscrtavanje linijica koje bi imitirale prirodne dlačice. Na samom vrhu olovke, u sklopu poklopca nalazi se mala četkica koja pomaže u njihovom rasčešljavanju. 

Osim što je lepog dizajna, vrlo je i funkcionalna pa nemam zamerki na sam proizvod.
Meni još preostaje da usavršim tehniku i poboljšam izgled svojih obrvica :)

Fotografija je iz posta One brand look by Flormar (OVDE)
Cena olovke je do 250  edit: 309 dinara.

Čime vi popunjavate obrve? Da li imate neki savet za mene?





No comments