Freeman piling i balzam za ruke


Kažu da su lepe i negovane ruke nešto što se prvo primeti prilikom upoznavanju i da se prava dama upravo po negovanim rukama poznaje. Takođe, znakovi starenja se prvo primete na rukama. Pretpostavljate već u kom smeru ova priča vodi. 
 Ono što zapravo hoću da vam kažem je da negu o rukama treba voditi stalno, bar u inat svim kućnim poslovima koje obavljamo svakodnevno a znate da to nije ni malo lak zadatak kada se uzme u obzir količina "hemije" koja nam prođe kroz ruke. Ja sam pronašla svoju idealnu kombinaciju o kojoj vam danas pišem a to su dva proizvoda marke Freeman, piling i balzam za ruke. Kada je draga Ana2cats preporučila na svom blogu, morala sam da nađem način da se dokopam ovih proizvoda s obzirom da ih kod nas (još uvek) nema. Svoj mini spa ritual primenjujem uveče, kada završim sa svim obavezama, obično uz neki dobar film.


Najpre, ruke ispilingujem sa pilingom sa mandarinom i bosiljkom. Piling se koristi tako sto se umasira na vlažne ruke i laktove, takođe i oko noktiju zbog zanoktica. Piling je na bazi šećera, mandarina i bosiljak umiruju i oporavljaju teksturu kože dok prirodna ulja hidriraju i hrane kožu ostavljajući je mekanom i glatkom, što je istina. Ruke mi nikada nisu bile mekše i nežnije iako nemam drugih problema osim suve kože. Ovo je prvi proizvod ovog tipa koji sam probala i veoma sam zadovoljna.

Proizvod je u tubici od 125 ml. i potrebno ga je potrošiti dve godine nakon otvaranja.



Nakon pilingovanja, ruke operem i namažem balzamom sa belim čajem i šećercem. Proizvođač kaže da obogaćeni balzam hidrira suvu i ispucalu kožu. Obogaćen je ekstraktima belog čaja i šećerca pomaže u borbi protiv starenja kože. Moj utisak je da je krema dobra ali nisam toliko oduševljena koliko pilingom. Iskreno, videla sam i bolje kreme a s obzirom da je namenjena suvoj i ispucaloj koži kakva moja nije, nisam sigurna koliko bi pomogla. Sviđa mi se što se brzo upija a ruke zaista ostaju mekane i glatke.

Balzam takođe kao i piling dolazi u tubi od 125 ml. i potrebno ga je potrošiti u roku od dve godine što je i više nego dovoljno.

Ovako izgledaju:


Da li ste koristili ove proizvode ili neke slične? Da li volite i na koji način da priuštite mini spa tretmane svojim rukama?





No comments