Blogoprojekat #2: Kallos keratin maska za kosu


Devojke, evo nas sa još jednim blogoprojektom posle dugih 100 godina :) Prvi blogoprojekat koji smo radile sa Šmizletinom vam se jako svideo a sada vas čeka novi.

Šalu na stranu, ovu masku sam morala da probam iz čiste radoznalosti a i zato što je preporučila draga Milica sa bloga Bambys Beauty Lab. A kada Bamby nešto preporuči, to mora da se proba. I tako smo ćaskajući, došle na ideju da vam isti proizvod, u ovom slučaju Kallos keratinsku masku predstavimo iz dva različita ugla. Mene koja imam plavu, dugo godina tretiranu kosu i Milice čija je kosa takođe farbana ali ne i toliko hemijski tretirana.

Za početak red je da kažemo nekoliko reči o samom proizvodu. maska dolazi u plastičnom valjkastom pakovanju od 1000 ml. (a postoji i ono manje pakovanje od 375 gr.) ali je ovo veće isplativije. Najbolje u celoj priči je da ovoliko pakovanje maske košta samo 300-350 dinara zavisno od mesta gde ga kupujete. Iako sam ja pokušala da stupim u kontakt sa ljudima koji stoje iza fb strane Kallos kozmetike koji su uzgred vrlo ljubazni, ipak sam svoju sreću potražila na obližnjoj pijaci (jer ko će čekati ponedeljak kada je tek bila moguća dostava :))
Kallos je inače marka br.1 u mađarskoj i Rumuniji što se tiče profesionalne nege kose a kako sam primetila na njihovom sajtu postoji više vrsta ovih maski za različite namene kao i drugih preparata za kosu.

Ova naša keratin maska u sebi sadrži keratin sa mlečnim proteinima koji su namenjeni za suvu, oštećenu i tretiranu kosu. Srednje je gustine što znači da vam neće kliziti kroz prste a takođe ne spada u red gušćih kao npr. LPM maska ili Elseve maske ako ste koristile. Miris ne mogu da definišem, blag je i podseća me neke bebeće proizvode, ne zadržava se preterano dugo u kosi. Mlečno bele je boje, videćete na slikama ispod.

A sada slede naši utisci:


MILICA BAMBY:
Ovo je jedan od onih postova, jeftino a dobro.
Trenutno imam veliki problem sa pucanjem kose! Verovatno je trajno oštećena, iz razloga dugogodišnjeg korišćenja prese za kosu. Iako sam je u septembru poprilično odfikarila, opet je porasla brzinom svetlosti i sad je u groznom iskrzanom stanju.
Šetajući se na pijaci, naletela sam na ove Kallos, jeftine maske za kosu. Za samo 290 dinara, našla se u mojoj korpi pored voća i povrća.
Maska me je privukla, iskrena da budem, zbog svoje mint boje. Kad sam joj prišla i pročitala sastav, videla sam da ima dosta mlečnih kiselina, pa odlučih da joj dam šansu. Samim tim cena 290 din za količinu od 1000ml je odlična.
Masku dobijate u povećem plastičnom pakovanju, sa zaštitnim poklopcem. Čim je otvorite možete osetiti blag puderast miris. Apsolutno podnošljiv, a znate da imam poblem sa mirisima. Ne smeju biti previše jaki od takvih maski, bežim već posle prvog korišćenja.

Nanosila sam masku, tako što sam posle pranja šamponoma, namazala količinu dva oraha, i držala 10 do 20 minuta. Iako na kutiiji piše samo 5 minuta, držim iz navike duže. Već pri ispiranju, bilo mi je jasno, da neću imati problema sa češljanjem kose. Obično osetim čvorove, a sa ovom maskom sam znala da do toga neće doći. Kada se maska ispere, kosa je svilenkasta i vidno sam imala utisak duboke nege. Tačno primetite golim okom, da se dlaka nekako smiri i kosa presijava. Lako se češlja, a još lakše fenira. Imam utisak, da kosu mnog brže osušim posle ove maske. 
Za sliku kako lepoj Bamby izgleda lepa kosa posle ove maske kliknite na link .OVDE  


LIDIJA:  Ukoliko pratite ovaj blog onda znate da imam gustu kosu farbanu u plavo već godinama. Kosa mi jeste suvlja što je normalno s obzirom da je hemijski tretirana ali mi nije oštećena. Smatram da ošetećnoj kosi samo makaze mogu da pomognu a da do toga ne bi došlo potrebno je kosu redovno šišati i ugađati joj raznim preparatima, maskama, uljima itd.

Što se tiče Kallos maske ja sam prezadovoljna iako imam ne baš male kriterijume kada su pakovanja u pitanju. Jako mi se sviđaju maske koje ne moraju uvek da se dugo drže na kosi iako je to zapravo preporučljivo radi boljih rezultata. Meni puno znači kada sam u žurbi, da je stavim i isperem posle par minuta kao da sam stavila balzam. Sledeće na šta obraćam pažnju je rasčešljavanje. I ova stavka je zadovoljena što se moje kose tiče. Trudim se da je ne češljam puno kada je mokra da ne bih oštetila dlaku ali dok mogu prste da provučem bez puno muke, ja sam zadovoljna. Takođe, oblikovanje kose nije zanemarljivo. Ovde mnoge maske padnu na testu. Ne volim maske koje toliko opuste kosu da je nemoguće oblikovati što sa ovom nije slučaj. Kosu lako oblikujem, bez njenog suvišnog razletanja i naelektrisanja. Podjednako lako može da ostane ravna ili da izdrži lokne. Čini mi se da je moja kosa koja ima tendenciju uvijanja i reagovanja na vlagu i spoljašnje uslove od ove maske ravnija kao i da je feniranje olakšano. Kosa je lepršava, sjajna a krajevi su zaglađeni i lepo padaju. Moju kosu ne masti dodatno.

*Ne obraćajte pažnu na makeup kojeg nema hahah nego na kosu :) Samo je osušena fenom, nije ni fenirana ...
To bi bilo to za sada :) Imate li iskustva sa ovom maskom? Kako vam se svideo ovaj blogoprojekat?
Pišite nam, Bamby & Lidija

No comments