Flormar week: Paleta senki


Kada je izašao grupni post o Flormar saradnji koji smo nazvale "One brand look" puno vas je bilo zainteresovano baš za ovu paletu. Ja sam rešila da vam želju ispunim i napišem nešto više o njoj i što realnije vam je prikažem u svoj svojoj lepoti.


U paletu koja nosi oznaku #06 simpatičnog naziva Pink Desserts sam se zaljubila na prvi pogled za razliku od CC kreme sa kojom sam imala ljubav na prvo mazanje. Na sreću, nisam se razočarala. U prilog tome ide činjenica da na svim prodajnim mestima Flormar kozmetike imate testere za sve proizvode pa ih već tada na licu mesta možete lepo pogledati i opipati. Da ne dužim više krećemo sa predstavljanjem :)

U ovoj mini paleti ima ukupno 5 različitih, dobro pigmentisanih senki. Paleta sadrži 9 gr. što znači da svaka senka ima 1,9 gr. što je neki standard. Izrađena je od kvalitetne i čvrste mat plastike, a sam proizvod je zaštićen nalepnicom, što je jako lepo i govori o ozbiljnosti proizvođača i poštovanju kupaca.


Senke su poređane od najsvetlije ka najtamnijoj, u sada već poznatoj ombre formaciji. Nijanse su kompatibilne i sasvim se lepo slažu jedna sa drugom. Sve su sedefaste ali na onaj glamurozni način. Senke nemaju naziv pa sam ih ređala pod rednim brojevima (od najsvetlije ka tamnijim):

01- biserno bela, idealna za unutrašnji ugao oka, ispod obrve a može da posluži i kao hajlajter u manjoj količini;
02- svetlo roze, takvu senku sam već dugo tražila;
03- raskošna "prljavo" roze, prelepa;
04- ovo je neka neodređena nijansa, kameleon, ružičasta sa crvenim podtonom pa deluje crvenkasto;
05- omiljena u paleti, ljubičasto roze.

Senke su izuzetno pod prstima mekane i puteraste i zaista je lako raditi sa njima. Mogu se nanositi suvom ili mokrom četkicom zavisno od inteziteta koji želite da postignete, takođe uz bazu za senke su bolje pigmentacije.


 Za kraj, ono što vas najviše interesuje, swotchevi:

Swochevi su rađeni BEZ baze
Cena : 999 dinara

Kako vam se sviđa ova lepotica? Ja sam oduševljena! :D





No comments