Flormar week: Duo rumenilo


 Rumenila su mi definitivno najdraži komadi dekorativne kozmetike. Klasična, praškasta, kremasta, duo, sedefasta ili mat, iz limitirane kolekcije...nije bitno, sva su mi omiljena. Danas imam čast da vam predstavim ovo Flormar, duo rumenilo, idealan sklop rumenila i bronzera u jednom.

Takvo mu je i ime Pink & Bronze, P116.
Dolazi u pakovanju identičnom kao Tanjin kompaktni puder o kojem vam je pisala, takođe iz Pretty kolekcije. Pink čvrsta plastika sa prozorčićem sa gornje strane kako bi se video proizvod koji je unutra. Iako bih više volela da je ambalaža "ozbiljnijeg" izgleda i da izgleda elegantnije, nije mi toliko bitno dok je funkcionalna. Sadrži 14 gr. što znači da svaki od proizvoda ima po 7 gr. s obzirom da se sastoji iz dva dela.

Kada pričamo o samom proizvodu, tekstura je nešto što ga odvaja od proizvoda koje sam do sada imala prilike da koristim. Toliko je nežno, mekano, satensko pod prstima da je to neverovatno. Toliko je fino mleveno, najrađe bih ga nanosila prstima koliko je prijatno pod jagodicama :)
Miris mu je takođe ono što će vas privući da ga što češće koristite. Kako otvorim poklopac, tako me omami najfiniji puderast miris koji se, na moju sreću, zadržava još jedno vreme na koži. Čak i ako ne volite mirise u ovakvim proizvodima, nećete ostati ravnodušne, sigurna sam.


Kao što ste videli na slikama i swotchevima  ovaj proizvod se sastoji iz dva dela. Jedan deo je rumenilo u mat, srednje ružičastoj boji a drugi deo je mat bronzer u smeđoj boji bez narandžastog podtona. I rumenilo i bronzer su mat, s tim što u rumenilu ima jako malo svetlucavih čestica koje se vide samo pod određenim svetlom ali ne i na licu. Mogu se nanositi odvojeo zavisno od vašeg raspoloženja a možda najbolji efekat se postiže kada se nanesu zajedno. Pigmentacija je na zavidnom nivou dok je finiš mat kao što sam više puta ponovila.


*S leva na desno: rumenilo, bronzer, spoj oba proizvoda nanesena zajedno

Kako izgleda na licu možete ga videti OVDE.

Cena: samo 399 dinara. Smatram da je i kod ovog proizvoda odnos cene i kvaliteta na visokom nivou i da za relativno malo novca možete dobiti odličan proizvod koji će vam dugo trajati i koji ćete sa uživanjem koristiti.

Kako vam se dopada?

No comments