NYX matte finishing powder

Ko o čemu, Tanja o problemu masne kože. Šta ću, trenutno je to meni najveći problem. Noreva o kojoj sam pisala OVDE je još uvek neprevazićenja i koristim je svakodnevno. Kupila sam novi puder koji uopšte nije MAT, pa sam morala da nabavim mineralni kako bih fiksirala i matirala kompletnu šminku. :)

Danas vam pišem o NYX MINERAL Set it & Don't fret it Matte finishing powder. Koristim ga već skoro mesec dana i mislim da sam stekla pravi utisak o njemu.

Puder dolazi u klasičnoj plastičnoj kutijici svedenog dizajna ali funkcionalnoj u kojoj staje 8g prizvoda.


Kada se otvori, na perforiranom poklopcu koji odvaja puder stoji folijaca čime je puder zatvoren i vi ste sigurne da ga niko nije koristio. Pokašala sam da sačuvam foliju kako bih sprečila da se puder rasipa, međutim to mi nije pošlo za rukom i kao što vidite, na slikama ona ne postoji.


Nijansa koju sam odabrala je LIGHT CLAIR MFP 01, koja odgovara svima koji koriste NYXove nijanse pudera od 1-5, odnosno svima koji su svetlije puti.
Sam puder je vrlo nežan, čestice su jako sitne i prilikom nanošenja stapaju se sa tečnim puderom. Mat efekat je odličan i dugo traje. Ispod mineralnog pudera ne koristim matirajuće pudere, jer postoji velika šansa da mi koža izgleda beživotno. Možda još jedanput popravim šminku i to je to.
Iako matira, sadrži čestice koje reflektuju svetlost, što daje svezinu koži, što se meni jako sviđa.  

Pokušala sam da ga nanesem na čisto lice, ali mi se nije svideo efekat. Iako imam masnu kožu, od silnih čuda koja koristim, koža mi je postala dehidrirana i mislim da je u tome problem. Verujem da bi neko ko ima normalnu kožu mogao da ga koristi bez problema.

Puder nanosim najvećom četkicom koju trenutno imam, ali ozbiljno planiram da nabavim onu veliku, kako ja volim da je zovem, frizersku. :)


Kao što sam već spomenula, perforirani poklopac na kutijici ne sprečava puder da se razleti po celoj kutijici. Po mom mišljenu ovo je jedan minus, ali čisto u tehničkom smislu. Bilo bi odlično kada bi se uz njega dobijao tufer (sad mi je stao mozak, ne mogu da se setim boljeg izraza), kako bi se perforacija zatvorila i puder ostao tamo gde treba. 
Ja ne bih bila ja, kada ne bih smislila neko rešenje, pa sam nakon što sam vratila puder gde mu je mesto, stavila vatu, odnosno 3 tufera koja su odlično poslužila. Testirala sam moj patent i radi: okretala sam kutijicu u svim pravcima, mučkala i čak jedan dan nosala u torbi i ništa se nije rasulo.


I pored ovog nazovimo minusa, puder je odličan, sporo se troši, tako da skoro neče biti potrebe za novim, ali definitivno trenutno No1! 

Ja sam rekla šta mislim, a evo šta kaže NYX:

Mineralni završni puder koji zadržava tvoj omiljeni look bez mane- koža izgleda sveže i prozračno tokom celog dana. Samo nagoveštaj boje obozbeđuje dovoljno pokrivanja da bi bio nošen preko šminke ili na čistu, hidriranu kožu.
Omekšava kožu, apsobruje sjaj, bez glutena, produžava vreme nošenja šminke, na bazi je silikona pa samim tim popunjava sitne bore, reflektuje svetlost.
Primena: Naneti malu količinu pudera na četkicu (NYX B24 Kabuki Brush), otresti višak i ravnomerno naneti na lice. 
Sastav: Silica, Talc, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, CI 77499, CI 77491, CI 77492
Rok upotrebe nakon otvaranja 18 meseci


Pisala sam o NYX Matte finish-u u spreju OVDE i kada ih uporedim, mieralni mi je za nijansu bolji zbog reflektujućih čestica koje daju dodatnu svežinu koži lica. :)

Ukoliko vas zanima više o NYX šminci, pogledajte OVDE.

Koristite li vi mineralne pudere u prahu i imate li neki omiljeni?

Stay gorgeous! Tanja

No comments