Nail Tutorial #1: Pink Christmas

Sve smo se zaludele ovim novogodišnjim nokticima, na sve starne samo pršte nove ideje. :)

Ja sam odlučila da napravim jedan jednostavan tutorial za preslatki novogodišnji manikir.

Za ovo sam koristila:

  • Rapsody beli lak
  • Gabrini broj 385
  • Don Juan LK 203
  • Flormar PLUS QUARTZ 003
  • PUPA lasting color 802
  • tanku četkicu za crtanje
  • srebrne tračice
  • tačkalicu(mada sam ja koristila hemijsku jer sam želela VEĆU tačku, tj kuglu)
  • selotejp i makazice
Pa da počnemo :)

1. Namažite beli lak(u jednom ili dva sloja) i kada se osuše stavite rozi Don Juan. Ovaj lak (DJ) je veoma svetao i kada bi se sam mazao bez podloge, trebalo bi 3-4 sloja, a i na ovaj način sam dobila bleeedooo roze boju. Kada se to osuši, premažite sloj Flormar šljokica. Ostavite da se dobro osuši.

Ja sam ovaj korak odradila dan ranije, da bih bila sigurna da mi se lak dobro osušio
2. Koristeći selotejp obrazujte tvougao koji će biti jelka. Pomoću trake napravite štrafte po trouglu, kao što sam prikazala na slici.

3. Kada ste sve lepo zalepile, prežite Garbini lakom u tankom sloju. Ostavite par minuta da se osuši.

Ovde mi je fotoaparat malo poludeo, pa sam ispala i ja roze. :)
4. Dok čekate da se lak prosuši, isecite traku i zalepite je od dna nokta do negde 3/5 nokta, to će biti tračica na kojoj će da nam visi kugla. :) Kuglu sam nacrtala pomoću gornjeg dela hemijske koji mi je poslušio kao tačkalica i PUPA laka. 


5. Pomoću špenadle sam nacrtala mašnicu praveci dva slova V koja su normalna na srebrnu traku.


6. Skinite selotejp i tračice sa 'to be' jelkice i istačkajte par tačkica da je ukrasimo.



7. Ovako je to ispalo. Izgleda malo prazno, zar ne? :/



8. Ja sam dodala još jednu kuglicu na isti način kao i prethodnu, koristeči druge lakove i dobila sma ovakav manikir. :)




TA DA! GOTOVO! :)

Slike su mi malo lošije uspele jer sam na veštačkom svetlu slikala i neke isam uspela da izoštrim, ali nisamm želela neku da preskočim. Nadam se da mi nećete zameriti. O:)

Evo jedne slike na kuhinjskom svetlu... Moraću tamo da preselim svoj mali salon, samo me znam kako će mama to prihvatiti. :)



Kako vam se dopada?

Stay gorgeous! Tanja

No comments