MM: Candy Stick Manicure


Ove nedelje me je tema MM vrlo zainteresovala i obradovala kada je Danijela sa bloga By Danijela napisala da je uradila nokte na temu Candy cane nails ili crveno-bela lizalica čiju sliku možete videti ispod...i da može da joj se priključi ko god želi u izradi manikira.

S' obzirom da mene već duže vreme drma praznična groznica i na sve što na/u sebi ima pahuljice, šljokice, Deda-Mraziće, jelkice i slično ja prosto "odlepim". Takođe, i ova lizalica koja je neizostavni deo novogodišnje dekoracije.






Moji noktići  su prilično kratki i nisam imala baš puno izbora za crtanje a Tanja, koja je obično zadužena za naše lepe manikire zbrisala iz grada, zainatila sam se i odlučila da stanem Danijeli "na crtu" (khm,ovo da stajem njoj na crtu je bila šala, iz očiglednih razloga) :)))



 Pogledajte kako to izgleda iz mog ugla...
 





Za manikir sam koristila:
  • Flormar beli lak (kao podlogu)
  • Gabrini srebrni nail art za crtanje (štapića i linijica)
  • Lory Anne crveni lak (za crtanje linijica)



Kako vam se dopada?
P.S. Molim jedan aplauz zbog toga što naš manikir nije pink :)))

U novogodišnjem manikiru sa nama su ove nedelje bile vredne:
Lendoxia
Mala Blogerka
Beauty blog by Tina
World of happy nails
Lickanje

Stay gorgeous! Lidija




No comments