MM: Snowy Manicure

Kako nas Snowflake momenat ne napušta, sasvim logično se nametnula tema za ovonedeljni Matching Manicure. Iako je Tanja već prošle nedelje obrađivala ovu temu (možete pogledati  ovde ), ja sam ga kao malo dete dočekala sa osmehom na licu :)

Inspiraciju za manikir sam pronašla u prvim, snežnim pahuljicama koje su nas obradovale protekle nedelje, hladnim, maglovitim noćima i od prvog mraza zamagljenim prozorskim oknima. Znam da sad već preterujem ali nemojte mi zameriti.

Kao i obično, ovaj post će biti u slici, bez puno suvišnih reči. Uživajte u fotografijama...









 Za izradu Snežnog manikira sam koristila sledeće:
  • Flormar Plus Quartz #006 (kao podlogu)
  • Gabrini Nail Art #2 (srebrni lak kojim sam uradila ombre)
  • Flormar Plus Quartz #003 (kao završni sloj da bih dobila efekat presijavanja pahulje)
  • Sunđerčić (kojim sam radila ombre) i tačkalicu (kojom sam crtala)
Kako vam se čini? Nadam se da vam se dopada :)


Stay gorgeous! Lidija

No comments