Skin care routine 30+

Ovaj post već dugo čeka na objavu iz nekog nepoznatog razloga. I sama volim da čitam ovakve postove kod drugih pa evo da i vi vidite kako ja to radim. O nekim proizvodima sam već pisala o nekima ću tek, i da ne dužim više, uživajte!

Na mojim policama su trenutno zato što prijaju mojoj koži:

- mleko za skidanje šminke Lilly,veoma zdrava krema
- losion za lice Bioten
- gel za umivanje lica Bioten
- krema za lice Bioten
- antirid Velnea
- maramice za skidanje šminke Bioten
- Oriflame Skindividual eye serum
- gel za bubuljice za SOS situacije Oriflame
- kremica za problematičnu kožu, Lilly, veoma zdrava kozmetika

*Sa leva na desno: Lilly mleko za skidanje šminke, Bioten losion, Bioten gel za umivanje, Bioten krema za lice, zatim uspravno Oriflame Skindividual serum, ispod njega Velnea antirid, i Bioten maramice za skidanje šminke




*Napomena: Imam normalan tip kože sa suvim delovima kao što su obrazi.
                    Ne masti mi se T-zona, a koža mi je bez akni i bubuljica.

To ne znači da mi je koža idealna i da sam ja u potpunosti zadovoljna njom a tu i tamo se ponekad pojavi koja bubuljica. E, sad, prelazimo na rituale:

Jutarnji ritual započijem umivanjem lica običnom vodom nakon čega nanosim hidrantnu kremu za lice bez koje ne bih mogla da zamislim dan. I to je sve! Posle toga sledi šminkanje ili ne, zavisno od obaveza za taj dan.

Večernji ritual je mnogo zanimljiviji (tebi, kao čitaocu ali ne i meni :)) i sastoji se iz nekoliko koraka.
Ritual započinjem skidanjem šminke i ne samo šminke nego i svih nečistoća koje sam pokupila u toku dana. Nikada, ali nikada ne idem na spavanje dok ne skinem šminku sa lica!

  • Prvo mlekom za skidanje šminke a zatim i losionom, tako što na tufer nanesem određenu količinu preparata koja mi je dovoljna da se šminka i nečistoća uklone. Moji losioni su uvek bez alkohola da mi ne isuše ionako suvu kožu lica. 

  • Kada sam sigurna da je lice dobro očišćeno, umijem se mlakom vodom i dok mi je koža još mokra i vlažna,  rukama nanosim gel za umivanje lica i kružnim pokretima masiram lice dok gel ne počne blago da se peni. Zatim se jos jednom umijem da bih skinula gel i penu sa lica. Lice nikada ne trljam peškirom već laganim tapkanjem uklonim višak vode. 


Kada mi je lice osušeno nanosim hidrantnu kremu a posle nje antirid, lagano utrljam samo na predeo oko očiju. Ne volim da je antirid suviše mastan pa da mi se okoloočno područje sija.

*Napomena:  S obzirom da imam više od 30 godina sa upotrebom antirid kreme sam počela sa nekih 28 godina iako stručnjaci preporučuju korišćenje ovih krema već sa 26 godina. Za sada imam samo male borice oko očiju i još uvek nisam primetila učinkovitost antirid krema, a nadam se da će se trud isplatiti za nekih 10-15 godina :)

Za krizne situacije kada sam jako umorna ili kada se vratim iz noćnog provoda tu su maramice za skidanje šminke. Sa njima skinem šminku, umijem lice vodom i nanesem kremu. Tada ne mislim na bore već samo gledam kako da se dočepam kreveta i da se onesvestim. :)

Za situacije kada mi se pojavi po neka bubuljica u "onim" danima tu je Oriflame gel za bubuljice ili kremica za problematičnu kožu, Lilly. Obe za ciljano uklanjanje bubuljica.

*Lilly krema za problematičnu kožu i Oriflame SoS gel za bubuljice


Imam još tu jednu stvar, serum sa kuglicom za okoloočno područje Oriflame. Ona bi trebala da mi se nađe pri ruci kada su mi podočnjaci izraženi da ih ublaži ali jedino što sam primetila da ova stvar može da uradi je da ta kuglica na vrhu hladi područje koje masiram.To joj je i svrha, ali nisam specijalno oduševljena sa njom, nismo baš u prijateljskoj vezi.

To bi uglavnom bilo to! Ništa specijalno i ništa što bilo koja od vas ne radi.

Napominjem da je ritual isti sa bilo kojim proizvodima koji su u tom momentu kod mene aktuelni. 

Kako ti se čini moj ritual kada je nega kože u pitanju?
Da li koristim previše ili možda premalo proizvoda?
Ako želite recenziju nekog određenog proizvoda, rado ću je napisati :)

U sledećem postu pišem o dodatnoj nezi za lice koje koristim i preporučujem!!!

Stay gorgeous! Lidija
 

No comments