RIMMEL ruž #070

Danas vam predstavljam mog novog nude ljubimca. Reč je o Rimmel Lasting Finish Lipstic što ste već pročitale u samom naslovu posta a nosi broj #070 i ime mu je Airy Fairy.

Ja sam neko ko je stalno u potrazi za nude nijansom i iskreno baš ni jednim nisam potpuno zadovoljna. Znam da je problem u meni zato ga i imam :) Jednostavno, posle početnog oduševljenja nijansom primetim da je na mojim usnama ili previše rozikast ili se presijava na narandžasto ili je suviše braon. Onda pribegavam triku mešanja nekoliko nijansi dok ne dobijem željenu ali to opet nije to.

Da ne dužim više, pročitajte koliko sam i da li sam zadovoljna ovim.





Pakovanje mu je luksuzno, od čvrste plastike sa zakošenim poklocem na kome je utisnut žig Rimmel kozmetike koja se proizvodi u Londonu pa tako na poklopcu ima utisnutu krunicu. Na središnjem, metalnom delu je takođe diskretno utisnut naziv proizviđača.



Sadrži 4 gr. proizvoda i ja sam ga kupila u Lilly parfimeriji za 323 rsd. koliko je koštao na sniženju. Mislim da je do 400 rsd redovna cena što mislim da nije puno za ovaj kvalitet proizvoda.  

Miris mu je nežan i lep, meni miriše na neke bombonice, slatkasto.

Boja mu je prava nude, neutralna i odlično se uklapa uz smokey eyes makeup. Potpuno je mat i nema u sebi sitnog šimera.

Za moj pojam je dugotrajan, jer ja svaki karmin/sjaj "pojedem" u roku od 30 minuta.


Sam ruž je takođe na vrhu zašiljen i zakošen što pretpostavljam doprinosi lakom nanošenju. Svilenkaste je teksture, klizi po usnama i blago ih hidrira. Ja nemam osećaj da imam bilo šta na njima.



A evo kako stoji na mojim usnama :)

*Sve fotografije su nastale na prirodnom svetlu samo je različit ugao slikanja


Ovaj Rimmel ruž je ispunio moja očekivanja i za veoma kratko vreme postao jedan od omiljenih.

P.S. Toliko sam se namučila slikajući se da mi skoro neće pasti na pamet da pišem recenziju nekog karmina :)

Stay gorgeous! Lidija

No comments