Dodatna nega kože 30+

U prošlom postu ste imale priliku da čitate o mojoj svakodnevnoj nezi kože a ako ste propustile možete videti ovde.

Danas pišem o nekim proizvodima i ritualima koje primenjujem uz osnovnu negu kože lica ali to ne činim svakodnevno. To su:
  •  Oriflame Scrub Cleanser (piling od mlevenih ljuspica badema i avokadovim uljem)
  •  Oriflame Hydrating Face Mask (hidrantna maska za lice sa multi-vitamin komplaksom i ekstraktom ehinacee)
  •  Oriflame Organic Peel-off Mask (Pure Natur Organic piling maska sa ekstraktom jasmina)

Slučajnost ili ne, sve tri maske su iz Oriflame-a :) Odnosno, dve su maske a treće je piling za lice.
Oriflame mi nije sponzor a ovo nije (ne)plaćena reklama, koristim Oriflame kozmetiku jer je volim.


*Još jedna mala napomena: Za korišćenje maski za lice sam poprilično lenja i da to definitivno za mene nije  jedan od omiljenih rituala u sastavu nege lica.

*Peel-off maska za lice, piling za lice, maska za lice i da ne zaboravim traku za kosu bez koje se ne može u ovakvim situacijama :)




Krenuću od pilinga koga najviše i volim. Za mene je piling, još davih dana kada sam ga otkrila bilo za lice ili telo bilo jedno veliko otkrovenje. Volim taj osećaj na koži nakon upotrebe pilinga...koža je tako čista i preporođena a sva nečistoća sa kože je skinuta.




Ovaj piling od mlevenih ljuspica badema i avokadovim uljem, čini mi se više ne postoji u ponudi u Oriflame katalogu a ja sam ga kupila prošle godine.

Prijatnog je mirisa i sastoji se od sitnijih i krupnijih čestica. Srednje guste je konzistencije i prijatnog mirisa. Nanosim ga kao i svaki drugi piling, na mokru kožu lica, rukom i laganim kružnim pokretima izmasiram lice. Nakon toga, lice umijem (da bih skinula piling i sve nečistoće sa kože) i namažem kremu za lice.







Drugi proizvod koji koristim je Hidrantna maska za lice sa multi-vitamin komplaksom i ekstraktom ehinacee, iz Essentials linije za negu kože. Ovo je bila neka letnja LE, koliko se sećam, i trenutno je nema u katalozima.

Ova maska je u vidu kreme, za sve tipove kože, jako prijatnog mirisa i jako lako se "rukuje" sa njom zbog svoje gustine koja je kao i bilo koja druga krema.

Nanosim je na očišćenu kožu tako što je u tankom sloju namažem na kožu ali je ne utrljavam, ostavim je da stoji 10 minuta a potom je tuferom skinem sa lica pa se dobro umijem i nanesem kremu za lice.











Treće je Pure Natur Organic piling maska sa ekstraktom jasmina.

Inače, jako su mi drage te peel-off maske za lice zato što jedino što trebate da uradite je da nanesete masku, sačekate 20-ak minuta a potom je polako oljuštite sa lica. Ista stvar kao sa pilingom. Sve nečistoće i mrtve ćelije kože nestaju sa njenim ljuštenjem. Sledi umivanje i mazanje hidrantne kreme za lice.

Jedino za ovu masku znam da se još može nabaviti u Oriflame katalogu i da košta oko 400 rsd. kolika joj je regularna cena a na popustu se može naći i za manje para.






Obično ove male, ženske rituale sprovodim u popodnevnim ili večernjim časovima kada sam sigurna da neću izlaziti iz kuće a kako bi se svi hranljivi sastojci iz tih preparata što duže zadržali na koži i što dublje se upili.

Koju masku za lice mi preporučujete?

Do narednog čitanja, stay gorgeous! Lidija

No comments