Moja svakodnevna make-up rutina - Lidija

Nakon postova o nezi kože lica koje možete pročitati ovde i ovde, danas ću vam pisati o mojoj svakodnevnoj makeup rutini.

Kada je dnevna šminka u pitanju moje mišljenje je ovakvo: "Za dnevnu šminku najvažnije je da bude prirodna, sakrije nedostatke i istakne prednosti mog lica."

Pod dnevnim make-up podrazumevam odlazak na posao, kurs engleskog, shopping ili kafenisanje. U mom slučaju to je zaista rutina i sve bude gotovo za nekoliko minuta. Nema tu puno filozofiranja a ni posla, naročito ako se rano ustaje. Godine iskustva i vežbe su učinile svoje :)





Pa da pređemo na stvar:

LICE 
Na lice u toku dana (nakon umivanja i nanošenja hidrantne kreme) stavljam neki laganiji puder, BB kremu ili toniranu kremu za lice. Standardni puder dolazi u obzir jedino ako imam u tom momentu neki problem na licu koji treba zamaskirati, ali to na svu sreću nije tako često.
Trenutno koristim: Very me puder/Ever Lasting, Oriflame

Iskreno, najveći problem na licu imam sa tamnim podočnjacima koji su takvi kakvi su, čak i kada sam naspavana. Tu ulažem najviše energije za njihovo prikrivanje. Tako je korektor na vrhu moje liste prioriteta kada je make-up u pitanju.
Koristim: već duže vreme Aura korektor i jako sam zadovoljna a od skoro Oriflame trobojni korektor.

Rumenilo, kao treći i nezaobilazni korak u šminkanju, koje će dati mom licu malo boje ali i konture. Kako mi je lice mat, ja volim da rumenilo ima malo šimera u sebi da istakne jagodice i učini lice svežijim.
Koristim: Deborah rumenilo dugi niz godina jer sam prezadovoljna učinkom i kvalitetom. Ukoliko ste propustili recenziju, možete pročitati ovde. Ispobavam i druga ali mu se uvek rado vraćam.


*LICE



OČI 
Kada sam istonirala lice prelazim na stavljanje maskare, naravno uz pomoć uvijača za trepavice. Za dan stavljam najviše jedan do dva sloja maskare, u crnoj ili braon boji. S obzirom da sam plavuša, koristim jako često i braon maskaru, za dnevnu šminku kako bih izdefinisala trepavice a da ne dobijem onaj dramatičan izgled kao sa crnom maskarom. Svakako, bez maskare ne bih mogla da zamislim dan :)
Koristim: ovde je izbor malo veći zbog moje ljubavi prema maskarama pa ih uvek imam nekoliko (Lancom, Oriflame, Maybelline, Nyx...)

Za kraj malo kreona, u sivoj, crnoj ili braon boji u spoljašnji ugao oka, i/ili malo senke, u nekoj neutralnoj nijansi, u unutrasnji ugao oka ili na ceo pokretni deo kapka i moj make-up je gotov. Eyelinere ostavljam za veče ili neke specijalnije dnevne prilike kao i tamnije senke (smokey eyes).
Koristim: Oriflame, Avon, Essence i mnoge druge

*OČI



USNE
Na usne obično stavljam neki sjaj, karmin u nekoj nežnoj nijansi a neretko i obično labelo.
Koristim: Labello, Maybelline, Essence, Oriflame

*USNE


To je to! Verovale ili ne, sve ovo je gotovo za tili čas, za nekih 10-ak minuta, kao što sam već rekla i izgleda nekako ovako :)




Da li želite uskoro recenziju za neki od ovih proizvoda, jer neke svakako pripremam?

Stay gorgeous! Lidija






No comments