Golden Rose tečni mat karmini-nove nijanse


Kao temu današnjeg posta sam izabrala da vam pokažem nove nijanse čuvenih Golden Rose mat tečnih karmina. Ovi karmini su definitivno obeležili prošlu, 2016. godinu sa razlogom i verujem da nema pripadnice lepšeg pola koja nema bar jednu nijansu. Njihov kvalitet počev od pigmentacije, preko teksture i količine pa do trajnosti na usnama uveliko prevazilazi veoma povoljnu i prihvatljivu cenu.


Pisala sam detaljan post o ovim mat karminima pa da se ne ponavljam kliknite OVDE.
Međutim, kao jedinu manu moram da izdvojim isušivanje usana. Ovo je individualna stvar i zavisi od osobe do osobe a ja sam ona "srećnica" koja većinu godine ima problem sa suvim usnama a ovi karmini mi dodatno naglase taj problem. Dok ih nosim ne osećam karmin na usnama ali osećam blagu zategnutost i imam stalnu želju da nanesem neki balzam na njih. Ista stvar je i kada skinem karmin, moram odmah usne da namažem nekim hidrantnim labelom u debljem sloju. U svakom drugom pogledu su savršeni. A sada prelazimo na nove nijanse.



NIJANSA 13 je moja nova omiljena nude mat nijansa. Savršena je i meni se sviđa kako mi stoji. To je ona nude nijansa sa braon podtonom, koja u sebi nema ni malo narandžaste niti rozikaste.


NIJANSA 14 je koralna crvena nijansa, meni omiljena samo tokom leta kada imam preplanuli ten. Mislim da bi izuzetno lepo pristajala osobama sa tamnijim tenom.


NIJANSA 15 je potpuni must have ove sezone. Savršena mešavina bordo i braon koja čini da zubi izgledaju belji. Odmah mi je "zapala" za oko pa sam je nosila u novogodišnjoj noći. Predlažem da prvo iscrtate usne olovkom pa tek onda nanesete jer ovakve boje zahtevaju precizno nanošenje što baš nećete uspeti da izvedete ovim aplikatorom. Takođe, moj savet je da ovu nijansu nanosite u dva tanja sloja kako bi boja bila ravnomerno nanesena i kako biste obezbedili trajnost na usnama.


NIJANSA 16 je još jedna nude neutralna nijansa koja se izdvojila i nešto je tamnija od nijanse 13 i obe su moje go to nijanse. Na usnama izgleda prelepo i idealan je za svaki dan.


NIJANSA 17 je nude sa breskvastim podtonom i moram priznati da mi ovakve nijanse nisu na spisku omiljenih jer deluju da su mi zubi zući nego što jesu. Nisam ga ni probala jer planiram da nađe novu vlasnicu što važi i za nijansu 14. Kako izgledaju sve nijanse na usnama pogledajte OVDE.



Kako vam se dopadaju ovi GR mat karmini i koja nijansa je vaš favorit?


No comments