NYX Matte Finish, setting spray

Ovo je prvi proizvod koji sam ja kupila od NYX-a kada su se pojavili u Srbiji. Sve smo manje više imali od proizvoda- senke, karmine, sjajeve, rumenila(naravno, hvala Bogu pa je izbor sada POVEĆAN), ali ovo je bilo nešto što, bar ja, nisam videla u Srbiji.



Kao što već sve znate,a one koje ne znaju, da ih upoznam sa problematikom- imam masnu kožu, koju veoma teško matiram, tako da mi šminka ne stoji onoliko dugo koliko bih ja želela. Pisala sam već da koristim NOREVA toniranu kremu i SHISEIDO puder i njima sam veoma zadovoljna, ali i ovo u kombinaciji sa navedenim dalje fenomenalne rezultate. :)

Matte finish, setting sprey dolazi u crnoj bočici od 60ml, koja je veoma praktična i može da se ponese u torbi. Mada za tim i nema potrebe.


Na bočici se nalazi rapršivač koji omogućava laku i pravilnu upotrebu.


Na vodenoj je bazi i kako proizvođač kaže: osigurava perfektan look uprkos temperaturnim varijacijama, znojenju i zagađenju vazduha čineći da koža izgleda F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O bez potrebe za stalnim popravljanjem šminke. :)

Sadrži ekstrakt lista bokvice (Plantago lanceolata folium extract) koji se koriti kod raznih upala ili ozleda kože i sluzokože, što je jedan veliki plus za ovaj proizvod.
Ne sadrži parabene kao i sve iz NYX-ove kolekcije, pa mogu da ga koriste i oni alergični na iste.
Rok upotrebe je 6 meseci nakon otvaranja, što možda može biti problem, ali budući da je na vodenoj bazi jasno je zašto ne može biti duži.
Miris mi je u početku bio malo čudan, ali on se oseća sam pri nanošenju, vrlo brzo ispari. Nije reč ni o kakvom neprijatnom mirisu, već verovatno mirisu prirodnih ekstrakata koje sadrži, jer ne sadrži dodate parfeme, koji su takođe potencijalni alergeni.


Način primene: Promućkati bočicu, postaviti je na nekih 15-20 cm od lica i prsnuti par puta, pri tome pokrivajući kompletnu površinu lica. Višak nežno uklonite maramicom. PRILIČNO JEDNOSTAVNO, zar ne? :)


Ja sam veoma zadovoljna ovim proizvodom, odlično fiksira šminku i stvarno nema portebe za bilo kakvim popravljanjem. Ne koristim ga svakodnevno, ali kad god se malo svečanije sminkam neizostavan je deo rutine. :)
Takođe, koristim ga prilikom nanošenja pigmenata, tako što njime naprskam četkicu i onda tako vlažnom četkicom uzimam pigment.

Cena je 720 dinara, a može se kupiti u Alexandra Cosmetics-u u Novom Sadu i Beogradu.

Kako vam se čini ovaj proizvod? Da li je neko probao onaj drugi fikator DEWY finish?

Stay gorgeous! Tanja

HTML Comment Box is loading comments...
<!-- end htmlcommentbox.com --

No comments