MM: B-day manicure

Još jedna nedelja, još jedan Matching Manikir i to ne bilo kakav već rođendanski. A sve u čast naše blogokoleginice Šljokice kojoj je juče bio divan dan.

Kada je izglasana ova tema niko od mene nije bio srećniji. Odmah sam zamislila pregršt cupcake-ova, balona, svećica i naravno šljokica. Nešto ovako...




Ali, kada sam počela sa izradom manikira, naišla sam na problem...puknuti nokat, loša sreća sa crtanjem i lakovima, jednostavno mi se nije dalo. Onako razočarana, javila sam Tanji da nema ništa od manikira za ovu nedelju.

Međutim, shvativši "ozbiljnost situacije", Tanja se latila svojih lakova i četkica, naravno u strogoj tajnosti i evo koje su me slike jutros dočekale. Woohooo!!! Iznenađenje! Za svega par sekundi mi se vratio osmeh na lice. Tanja <3






Nadam se da se i vama dopao današnji potpuno girli B-day manikir koliko i meni :D

Šljokice, srećan ti rođendan a ja moju Tanju ljubim do neba <3


Stay happy and gorgeous! Tanja, kao tvorac manikira & Lidija, kao autor teksta :)


No comments