Aura // Lift it Up, Shape it Up ili Pump it Up?


 Na današnjem beauty meniju našle su se čak tri nove maskare Aura kozmetike. Kao što verovatno već znate, maskare su izašle u prodaju krajem prošle godine i od tada aktivno koristim dve od tri. Nisam mogla da dočekam da vam prenesem svoje utiske ali nisam želela da to bude odmah na početku korišćenja jer je sa maskarama malo specifičnija situacija. Neke znaju da nas očaraju odmah na početku a kasnije razočaraju a druge opet mogu da nas odbiju na početku a kasnije, vremenom da nas zadive. Zato sam pričekala da mi se slegnu utisci kako bi bili što objektivniji. Tri nove maskare nose naziv Lift it Up, Shape it Up i Pump it Up.


Pre svega želim da vam kažem da sam vlasnica trepavica kojima nije lako udovoljiti. Ravne su i ne naročito guste a ja bih volela i da su duže nego što jesu. Štipanje odnosno uvijanje trepavica onom čudnom skalamerijom je korak koji se ne preskače bilo da je reč o dnevnom ili večernjem šminkanju. Zaista moram da se potrudim i da nađem odgovarajuću maskaru sa kojom moje trpuške žele da sarađuju da bih bila zadovoljna kako izgledaju. E, sada stvarno prelazimo na recenziju.


Lift it Up je najmršavija maskara od tri i sadrži 8 ml. Četkica u njoj je takođe najtanja, nije silikonska a dlačice su joj tako raspoređene da savršeno razdvaja trepavice dajući im istovremeno volumen i dužinu. Nisam mogla da verujem šta ova četkica uradi mojim trepavicama. Jedan sloj ove maskare je sasvim dovoljan za svakodnevnu upotrebu mada ja više volim da stavim dva sloja kako bi mi trepavice bile izraženije. To znači da može da se nadograđuje, crna je i savršeno podiže trepavice iz korena. Kod ove maskare nisam pronašla ni jednu manu a koristim je od kako sam je dobila.


Shape it Up je srednja maskara po debljini i ona ima 10 ml. Namenjena je oblikovanju trepavica a četkica joj je konusnog oblika i znam da je ovakav oblik četkice omiljen kod devojaka. Takođe, jako lepo razdvoji trepavice, podigne ih iz korena dajući im dužinu i volumen. Volumen koji ćete dobiti sa ovom maskarom je stvarno super ali morate biti strpljive sa ovom maskarom jer hoće da slepi trepavice kada se nadograđuje zato što na četkici ostaje malo više proizvoda. Čula sam da je favorit mnogim devojkama međutim, što je duže koristim primetila sam da hoće da mi se okruni ispod donjih trepavica ako mi je od ujutru do uveče na očima. Ništa strašno, i dalje mi je srcu draga.


Pump it Up je prava mala debeljuca od čak 12 ml. sa debeljuškastom, ovalnom četkicom. Namenjena je postizanju volumena trepavica što je meni i više nego neophodno, međutim nisam htela da načinjem i nju pored ove dve otvorene već je čuvam za darivanje koje će biti uskoro 😉


Formule ovih maskara su za moj ukus savršene, kremaste i moći ćete da ih koristite od prvog dana kupovine. Nisu previše vlažne na početku pa nema ni onog dosadnog čekanja da se maskara malo osuši da bi bila spremna za upotrebu ali recimo da je tek posle nedelju dana ona prava. Ja ih koristim naizmenično već oko dva meseca i prezadovoljna sam. Nisu se osušile niti im se promenila formula, jednako su dobre kao na početku. Nemam problema sa njima ni kada ih skidam sa trepavica pa imate moje iskrene preporuke.


Da li ste probale neku od ove tri nove maskare i kakvi su vaši utisci?



No comments