Aura Divine Eyes mono senke (72, 73, 74, 75, 76)


Sigurno već znate da kozmetika Aura u svom asortimanu ima Divine Eyes mono senke a da li ste znali da je od skoro asortiman bogatiji za pet prelepih nijansi različitih završnica? Nijanse su baš po mom ukusu, one nijanse koje i sama najčešće koristim i prilično su univerzalne  u smislu da takve senke must have u svakoj kolekciji. Danas ću vam ih sa zadovoljstvom predstaviti pa krenimo redom.



72 Skin Deep je mat, kajsijasta nijansa koja mi se na prvi pogled učinila dosta žućkasto. Međutim, njenim blendanjem se dobija nijansa kože idealna kao baza za prekrivanje kapka ili ispod obrve ukoliko volite mat senke na tom mestu. Probala sam, izgleda savršeno. Malo je tvrđe teksture, onako kredaste i trusi se ali se jako lako skupi četkicom.


73 Golden Crown je boja starog zlata, sedefasta i za nju sam se najviše plašila kako će mi stajati jer takve nijanse ranije ne nosim često i nemam ih puno u kolekciji. Međutim, nas dve smo se vrlo brzo našle a do sada smo već učvrstile našu ljubav. Jako je fine teksture, mekša nego prethodna i lako se blenda.


74 Smoke Signal je idelna toupe nijansa, mat. Međutim, ona je prilikom transporta pretrpela najveće oštećenje i zato me duša boli. Ako ne nađem rešenje da je sastavim starim dobrim običajem sa alkoholom, nju ću sigurno ponovo kupiti jer je predivna. Fino je mekana, skoro puterasta i idelna je za pregib kapka ili samostalno, kako sam je i sama često nosila.


75 Chilli Chocolate sedefasta tamno braon nijansa, takođe malo oštećena. Bez primese crvene kako se (iz naslova) očekivalo ali crvenkastog podtona. Međutim, to se ne vidi na fotografijama što mi je veoma žao jer je nijansa dosta specifična. Takođe je fine teksture, lepo se ponaša na kapku i idealna je za smokey eye. Pogotovo ako ne volte crnu senku u ove svrhe.


76 Dark Knight je kako joj ime kaže, crna nijansa sa sitnim, fino mlevenim srebrnim česticama koje nisu upadljive. Takođe je zahvalna za rad, međutim, blendanjem se malo gubi njen intezitet pa izgleda kao tamno siva. Međutim, to ne umanjuje njenu lepotu. Te nijanse koje u sebi sadrže sitan šimer su iz mog nekog iskustva prilično nezahvalne za rad jer se nanošenjem odnosno prenošenjem senke sa četkice na oko čestice šimera raspu svuda po licu a i tekstura tih senki nije najsrećnija i može delovati grubo na dodir. Međutim, sa ovom to nije slučaj.

*Sa leva na desno: 72 - 76 bez baze

Kao što ste videli, senke su finih tekstura i dobre pigmentacije (i bez baze za senke). Ja ipak volim da nanesem prvo bazu na kapak iz više razloga. Osim što se senke lakše blendaju, lakše se i nanose odnosno klize po kapku. Sa bazom ćete sprečiti nakupljanje senki u pregibu kapka ali i osigurati trajnost. Uvek preporučujem pristupačnu a dobru Aura PRIME ME! bazu za senke o kojoj sam pisala OVDE. U pogledu nijansi nema promašaja jer sa prve tri senke možete kreirati look za svaki dan a sa poslednje tri nešto svečaniji smokey eye.

Sve nijanse sadrže po 3 gr. i koštaju 323 dinara koliko sam obaveštena. Imate moje preporuke što se tiče ovih senki.


Da li vam se dopadaju nove Aura mono senke i koja vam je favorit?

No comments