Hi-tech blushes Deborah

Danas ću vam predstaviti moja omiljena rumenila.

Probala sam mnoga jer sam njihov veliki ljubitelj, skoro isto koliko i maskare. Ova su mi se pokazala jako dobro i već dugo ih koristim.... mada su mi u poslednje vreme zapala za oko i neka druga (drugih kozmetičkih kuća) pa nameravam i njih da isprobam.

Trenutno ih imam u dve nijanse:
  • Rosa Pesca #46
  • Terracotta #52
iako paleta sadrži 6 nijansi i smatram da svako može da nađe za sebe nijansu koja mu odgovara.
*Slikano u zatvorenom prostoru

U pitanju su pečena rumenila, koja su prilično pigmentovana a takođe i vrlo postojana. Samim tim i traju jako dugo i jako ih je teško potrošiti. Svi koji su ih koristili znaju o čemu pričam.

Pakovana su u praktične okrugle, plasične kutijice sa providnim poklopcem, na čijem se dnu u samom pakovanju nalazi mala četkica za nanošenje rumenila koja je tu, po meni, bez potrebe.

Rumenila su hipoalergenska i koštaju oko 700 i kusur dinara (mislim da je 780) a vrlo često se mogu naći na akciji (1+1) kada za tu istu cenu dobijete dva. Jedini je problem što ne možete sami birati kombinacije ali oni to vrlo lepo upakuju tako da svako za sebe može da odabere ono što mu najviše odgovara. Ja ih kupujem u Lilly, Dm i Jasmin drogerijama.

*Slikano u zatvorenom prostoru

Rosa Pesca #46

Ovo rumenilo je, rekla bih, jedno od najnosivijih jer odgovara onima sa hladnim i tolim podtonom a mešavina je svetlo rozikaste i kajsijaste nijanse. Lako se nanosi, dobro je pigmentovano pa se mora voditi računa pri nanošenju a preporučujem ga svima kao jedno lepo, dnevno rumenilo koje će dati vašem licu malo boje i svežine. Sadrži u sebi diskretan šimer koje ćete videti kasnije na slikama.



*Slikano u zatvorenom prostoru


Terracota #52

Ovde je u pitanju jedna klasična, prirodna, braonkasta nijansa. Takođe kao i prethodno dobro pigmentovano, sa sitnim diskretnim šimerom, lako se nanosi, ne ostavlja mrlje i mene prilično podseća na bronzer tako da lepo pristaje i na preplanulom tenu.








*Slikano napolju, na Suncu

*Slikano na Suncu

A za kraj swatchevi, uživajte još malo u slikama....Prve tri slike su nastale na Suncu, a poslednaj fotografija je u zatvorenom prostoru.

 



*Slikano u zatvorenom prostoru
*Trenutno su ova rumenila na sniženju u Jasmin parfimerijama i prodaju se za 674 rsd, pa ako ste zainteresovane trk po omiljenu nijansu!!!

Kako vam se čine Deborah Hi-tech rumenila i da li ste imale priliku da ih koristite?

Stay gorgeous! Lidija

No comments