FPIT: Favourite Place In Town

Drage naše,

ŽELIMO VAM SREĆNU NOVU 2014. GODINU. 



Želimo vam puno sreće, zdravlja, puno uspeha i još više nezaboravnih momenata po kojoj ćete pamtiti ovu godinu. :)

Slika je preuzeta sa interneta




Nakom kraće pauze, vraćamo se punom parom. Mnogo sam razmišljala sa čim da započem ovu godinu i tada mi je na pamet pala ideja o omiljenim mestima u gradu (Favourite Place In Town). Kako je vreme praznika, verujem da ćemo svi dosta vremena provoditi u gradu, šetajući i družeći se sa prijateljima.

Ukoliko odlučite da prepodne provedete sa dragim osobama i možda odete na slatki doručak moja preporuka je Intergalactic diner. Pravi americki diner sa autentičnim američkim jelovnikom- burgeri, prženi kolutići luka, američke palačinke. milkshake, filter kafa, ma šta god vam duša poželi.
Ja najviše volim ICE BRRGER- ledeni burger. Dve palačinke umesto lepinje, sladoled od čokolade (mmmmmm) umesto mesa, banana umesto krastavčića, karamela umesto senfa, sirup od crvenog voća umesto kečapa i jabuka umesto pomfita.


Pored dobre klope, imaju nešto što me je baš oduševilo a to je JUKEBOX pored svakog stola sa sjajnom muzikom. Ubacite 5 dinara i izaberete svoju omiljenu pesmu i prepustite se uživanju. :)
Intergalactic diner se nalazi na dve lokacije u Beogradu- u Ulici Internacionalnih brigada 22 i kod hotela Jugoslavija na Novom Beogradu.

Nakon brancha red je malo i prošetati. Ukoliko se odlučite za Bulevar, nemoguće je ne napraviti pauzu za kafu u Greenet-u. Ja, bar, teško mogu da prođem pored Greenet-a a da ne svartim na najbolju kafu na svetu- MOKU. :)
Pored moke, naravno oni nude i druge vrste kafa, čajeve i različite kolače. Nisam sve probala, ali verujem da ne možete da pogrešite bilo šta da naručite.  Pored ovog na Bulevaru, veliki Greenet imate u Nušićevoj ulici i kod Piramide na Novom Beogradu, dok su svi ostali manji i u njima obično uzimam za poneti. Kada smo kod kafe za poneti, oni imaju kartice sa kojima za 9 kupljenih kafa dobijate 10. gratis po vašem izboru.


Kada ste se počastili čarobnim napitkom, nastavite šetnju do Tašmajdanskog parka. Skoro je preuređen i ja sam prosto oduševljena njima. Sam park mi je jedna lepa uspomena jer sam bezbroj puta tuda prolazila kada sam išla u školu. Sada svaki put kada prođem tuda vratim se u taj srednjoškolski period, setim se kako sam žurila da ne bih zakasnila na čas ili kako smo se tuda šetali kada bismo pobegli sa časova (ups, ovo nisam smela da otkrijem :) ). Noću je izuzetno lep, naročito leti, kada celu sliku upotpunjuje žubor vode i muzika  iz fontne.

Slika preuzeta sa interneta 
Možda je bilo dosta šetnje za danas, bio bi red da odete kući malo se odmorite i krenete sa spremanjem za izlazak. Ovo je 01.01.2014. postalo moje omiljeno mesto za izlaske- Bitef Art Cafe !  Nikad ranije nisam bila tamo i sada me je malo i sramota to da kažem. Iskreno, zamišljala sam da je to totalno drugačije mesto sa muzikom koja nije baš za đuskanje. E pa, SRAM ME BILO. :) Osim što sam otkrila novo mesto za izlaske, u 2014. sam opet ponovila naučeno da ne sudim ni o čemu napamet i na osnovu nekih drugih, tuđih priča. A sad zašto sam toliko oduševljena: prostor je manji ali lepo sređen, intiman, a opet dovoljan da stane dosta ljudi. Nije bilo gužve, tj organizatori su ograničili broj karata, tako da nije bilo guranja, gužvanja i mogala sam lepo da igram i da se zezam. Pića je bilo dovoljno, cele večeri, i imali smo fenomenalnog konobara sa kojim smo se vrlo lako sporazumele. Sve ovo zajedno je ono što me je prvo kupilo, jer do sada nikad nisam bila na ovakvom dočeku gde je sve gospodski urađeno. Obično to budu ogromne gužve, prenatrpani prostori, bez konobara i ikakve šanse da se stigne do šanka. Zbog takih izlazaka sam ja zamalo odustala od novogodišnjeg provoda.
A sad muzika i St. LOUIS BAND! Ja sam bila, pa malo je reći, iznenađena. Momci sviraju sve, a mene su kupili španskom muzikom koju nemamo prilike da čujemo. Iako je zima, ja sam imala osećaj da sam letnjoj žurci, negde na plažama Španije. Toliko pozitivna atmosfera, da sam ja ostala bez teksta. Imam kratak snimak sa žurke, ali su me izdali i telefon i kompjuter, tako da sam vam našla na yt par snimaka, čisto da vidite kako oni to rade (http://www.youtube.com/watch?v=zrys_GtaeEEhttp://www.youtube.com/watch?v=-IC5Bp9YJbw ).

To bi bilo sve od mene za danas. :) Pišite vi o vašim omiljenim mestima u gradu, Beogradu ili nekom drugom, jako bih volela da čujem pa i da svratim tamo.

Stay gorgeous! Tanja 

No comments