Proizvod meseca // April & Maj


Posle nekoliko dana razmišljanja, odlučila sam da favorite meseca aprila i maja spojim u jedno a zajedničko ime im je Foreo LUNA Play. U nastavku posta ćete čitati detaljnije o ovom minijaturnoj ali moćnoj spravi za čišćenje lica koji sam aktivno koristila tokom ova dva meseca a ako vam je čišćenje lica imperativ i mali ritual koji nikako ne preskačete i u kom uživate, onda mislim da je ovo post za vas.


Foreo uređaji, inače švedske proizvodnje su već neko vreme na našem tržištu a meni se nedavno ukazala prilika da probam jedan. Foreo LUNA Play je najmanji od njih ali emituje 8000 t-sonic pulsacija u minuti koje imaju zadatak da temeljno očiste našu kožu i pore. Izrađen je od neabrazivnog silikona (kao i ostali Foreo uređaji) i kao takav je prijatan za kožu, higijenski jer je mogućnost taloženja bakterija isključena i vrlo je otporan. Zona četke mu je podeljena na dva dela što ga čini idealnim i prilagodljivim za svaki tip kože. Predviđen je za 100 rutina čišćenja lica i baterija mu nije dopunjiva što je ujedno i jedina mana koju sam primetila kod ovog uređaja. Proizvodi se u 7 različitih boja od kojih je moja Fuchsia.


KAKO SE KORISTI FOREO LUNA PLAY?

Kao što sam već pomenula, Foreo LUNA Play je zamišljen kao uvodni korak u rutini čišćenja lica. Obzirom da baterija nije (do)punjiva, predviđen je za 100 rutina što je otprilike 6 nedelja a za to vreme bismo trebali da vidimo da li nam ovakav tip nege i čišćenja lica odgovara pa se eventualno odlučimo za kupovinu ozbiljnijeg Foreo uređaja. Preporuka je da se koristi dva puta dnevno po jedan minut mada sam ga ja koristila samo tokom večernje rutine delom zbog toga da bih ga prištedela kako bi mi duže potrajao a delom zbog toga što mojoj suvoj koži nije bilo potrebno temeljno čišćenje dva puta dnevno. I to je savršeno funkcionisalo...dok je trajalo.

Takođe, vrlo bitna stvar je da je ovaj uređaj vodootporan i možete ga kombnovati sa svojim omiljenim čistačima za lice. Svakako, on neće podjednako dobro raditi sa svim teksturama proizvoda a ono što posebno trebate da izbegavate su pilinzi. Ja sam se odlučila za Garnier micelarni gel o kojem sam vam pisala OVDE i bila sam vrlo zadovoljna rezultatom.

Dakle, lice je potrebno prvo nakvasiti, staviti omiljeni čistač na lice a potom pokvasiti uređaj i krenuti sa čišćenjem od sredine lica ka spolja. T-sonic pulsacije kanalisane kroz meke silikonske dodirne tačke uklanjaju mrtve čelije kože i čiste pore od nečistoće, šminke i sebuma.


MOJI UTISCI!

Za sam kraj je ostalo da vam prenesem svoje utiske a moji utisci nakon dva meseca kontinuiranog korišćenja LUNA Play uređaja ne mogu biti drugačiji nego pozitivni. I više od toga! Ovaj uređaj mi je otkrio jednu sasvim novu dimenziju čišćenja lica, što se jasno videlo i na koži. Osim što sam imala subjektivni osećaj čistije kože ona to zaista i jeste bila. U svom odrazu u ogledalu sam mogla da vidim suženije pore, kožu jedriju i blago rumeniju a na dodir mekanu i elastičnu. Osim toga, jedva sam čekala kraj dana da uživam u svom malom ritualu čišćenja i masaže lica. Razlika u kvalitetu kože pre i nakon korišćenja LUNA Play uređaja je i više nego vidljiva. Zato sam poželela Foreo LUNA mini kao trajno rešenje.

Cena:  4.850, 00 rsd

Za više informacija klik OVDE, OVDE ili OVDE.

Kakvo je vaše mišljenje o Foreo uređajima ako ste probali ili imate želju da probate?


1 comment

  1. Deluje tako slatko :) nikako da kupim, navikla sam na klasicno umivanje a trebala bih da uvedem i ovako neku spavicu u rutinu :)

    ReplyDelete