City lights // Aura


City lights je naziv nove limitirane kolekcije Aura kozmetike. Za prave ljubitelje hajlajtera ovo će biti prava poslastica. U čak tri različite završnice, za svačiji ukus po nešto. Jedna paleta, dva tečna hajlajtera i dva kremaasta, u stiku čine ovu kolekciju. Zajedničko im je što su svi ovi proizvodi multifunkcionalni a na koji način ćete saznati u nastavku.



Strobing paletu (3x4 gr) čine tri predivne nijanse hajlajtera, šampanj, ružičasta i bronzana. Obzirom da sam do sada uglavnom koristila zlaćane nijanse hajlajtera, iznenađena sam preostalim nijansama i tome kako se savršeno uklapaju uz ten. Aura za ovaj proizvod kaže da su to kompaktni prahovi visokog sjaja koji su namenjeni da licu i telu obezbedite efekat svetlosti. Mogu se koristiti i kao senke i rumenila.

U pogledu kvaliteta, trajnosti i ponašanja na licu od mene čista 10.



Strobing cream su baze za šminku sjajne završnice i moj lični favorit. U pitanju je prosvetljujuća krem gel tekstura koja daje svež izgled koži i proizvodi se u dve nijanse - Night life (srebrnkasta) i Street vibe (rozikasta). Može se koristiti kao baza za šminku ili se mešati sa tečnim puderom za efekat zdravog sjaja kože lica ili se pak nanositi ciljano kao tečni iluminator. Efekat je suptilan, idealan za svaki dan da naglasi lepotu kože.


Strobing stikovi su mi bili najinteresantniji na prvi pogled jer do sada nisam imala prilike da koristim hajlater u ovom obliku. Ispostavilo se da je ovo sjajan način nanošenja hajlajtera. Kremasti su a mogu se nanositi direktno iz pakovanja, prstima ili sunđerom. Meni se najviše sviđa efekat tapkanja prstima i efekat je zaista woow. U ponudi su dve boje, Night life i Street vibe koja mi je možda za nijansu draža.

Ovi proizvodi sadrže kakao puter, vitamin E i ulje semenki grožđa pa tako vlaže i omekšavaju kožu. Ne mrdaju sa kože uprkos tome što su kremasti, lepo se fiksiraju sami od sebe a takože mogu da posluže i kao baza za druge hajlajtere.


Kolekcija je već u prodaji a za više informacija možete posetiti Aurin redizajniran sajt OVDE.


Kako vam se dopada ova nova City light kolekcija? Da li ćete ovog leta i proleća na svojim jagodicama nositi neki od proizvoda?

No comments