Sleek True Colour Lipstick #Succumb


Najslađe (paletu Oh so special), sam ostavila za kraj. Paleta će biti uskoro na blogu, planiram već sledeće nedelje pa ako vas zanima, navratite. Ali vam danas pišem o ovom Sleek karminu u nijansi #Succumb koji je bio deo Božićnog seta i koji mi se svideo najmanje od svih proizvoda, reći ću vam uskoro i zašto. Na Internetu nema puno recenzija za ove karmine pa ako eventualno razmišljate da ih naručite, mislim da bi ovaj tekst mogao da vam pomogne. 

Ovo je još jedan Sleek proizvod koji me nije ostavio razočaranu ako izuzmem izbor nijanse, na koju nisam mogla da utičem. U pitanju je nijansa #Succumb (798), a ja bih je opisala kao boju cigle, recimo. Ovakve nijanse mi nisu omiljene, znate već da radije biram nude ili ružičaste. Međutim, na usnama ne izgleda toliko loše kako mi se učinilo na prvi pogled. Videćete dole swatcheve kao i kako meni stoji pa procenite same.

Što se ostalih kvaliteta tiče, i više sam nego zadovoljna. Ovo je definitivo najmanji karmin koje su moje oči videle (ne računam Aura nano ruževe) i sadrži 3,5 gr. spakovanih u crnu, jednostavnu, matiranu ambalažu tipičnu za Sleek. Ugodno za oko i kvalitetno. Standardna cena mu je 5,99 e i na raspolaganju su vam ukupno 20 nijansi.

Pigmentacija ovog karmina je izvrsna. Samo jednim slojem dobije se pokrivenost, doduše slabija ali je prisutna (swatchevi na mojim usnama) ali se lako može nadograditi kako bi se pojačao intezitet nijanse. Meni se ovako sviđa pa ga tako i nosim. Formula je takođe izvrsna...mekana, kremasta i razmaziva. Takođe, ono što prijatno iznenađuje je i trajnost na usnama. Čak i jedan lagani sloj ovog karmina na usnama uspešno opstaje do nekoliko sati kada lagano počinje da bledi i ravnomerno nestaje sa usana. Finiš ovog karmina je satenski.

*Swatchevi na prirodnom svetlu, uz prozor
Za kraj, pogledajte swatcheve na usnama i kako mi stoji.


Imate li iskustva sa Sleek karminima? Kako vam se dopada moj primerak?

No comments