NOTD: St Valentine's day manicure


Puno je vremena prošlo kako nisam objavila neki manikir, ali to je zato što su mi nokti bili stalno kratki, nikako nisu uspeli da se oporave od gel laka o kom sam pisala ovde. Današnji dan je idealna prilika da se vratim na 'male ekrane' sa jednim roze, girly manikirom. Treba mi još malo vežbe ali nadam se da će vam se svideti.
 
Htela sam da manikir bude što jednostavniji, pa je prva zamisao da samo na domalom bude srce od tačkica. To je jako jednostavno izvesti, brzo je i efektno pa je ujedno i moj predlog za one koji misle da nisu vični nail art-u.
LOVE na srednjem prstu je mali dodatak da manikir učini zanimljivijim i lepšim za slikanje.

Od lakova sam svašta koristila, ali to je zbog tačkica:

1. Kreč beli Flormar (na svih 5 prstiju)
2. Beby roze Flormar PLUS QUARTZ, koji sam morala da mažem preko belog laka (palac, kažiprst i mali)
3. Za tačkice:
  • RICH COLOR 20 (srebrni)
  • COLOR EXPERT 20 (boja maline)
  • COLOR EXPERT 10 (ljubičasto bež boja)
  • China Glaze Spring in my step (baby roze)
4. Za kraj naravno Seche Vite dry fast top coat.

Pored ovoga vam treba jedna tačkalica i četkica i aceton za uklanjanje viška.







Kako vam se sviđa moj predlog za današnji manikir? Podelite sa nama vaš manikir na Instagramu ( #goodmorninggorgeouss) ili na Facebook page-u.



 photo 1548194_10203721207647575_3836330026462713193_o.jpg

No comments