Feminine Women's secret komplet


Danas vam pišem o jedno poklončiću koji sam dobila za rođendan. Videla sam da su svi oduševljeni ovim losionom za telo, pa sam želela da vam kažem nešto o toaletnoj vodi (EDT), jer ako volite losion, obožavaćete  je.

Miris i EDT i losiona je negde između citrusnog i cvetnog. Na mojoj koži više se oseća cvetna nota jasmina i đurđevka, dva moja omiljena mirisa. Može vam se činiti da je miris dosta jak, upravo je suprotno, miris je veoma nežan i osvežavajući. To je ono što mi se najviše sviđa. 

EDT se nalazi u staklenoj boci jako lepog dizajna, koji mene podseća na nabore svilenog ogrtača. Tečnost je nežno roze boje. Postoje dve različite mililitraže, od 50 ml i od 100 ml, tako da je ovo malo zgodno da se nosi u torbici, dok ovo veće može da stoji  na stočiću za šminku,

Kako je reč o mirisu proizvedenog od strane brenda koji se bavi proizvodnjom veša, postojanost je u skladu sa cenom, ali miris sigurno traje pola dana. Veoma malo je potrebo naprskati, tačnije dve pumpice, tako da će vam trajati dugo (bočica ima 100 ml).


Losion ima isti miris, samo malo intezivniji u odnosu na EDT. 

Dolazi u tubici od mekane plastike bebi roze boje. Poklopac se odvrće sa tubice, a otvor omogućava precizno doziranje losiona. Tekstura je malo ređa, ipak govorimo o losionu i lepo se razmazuje po koži. Međutim ono što nije dobro je da losion, zbog velike količine parfema ne hidrira kožu, čak je i isušuje. Pokušala sam da ga mažem par dana, ali sam toliko isušila kožu da sam odustala. Sada namažem prvo losion za telo, najčešće sa ureom koji je bez mirisa i onda preko ovaj losion, čisto da zamiriše još malo.




Naziv FEMININE savršeno odgovara i notama i dizajnu toaletne vode i losiona: ženstven, romantičan, senzualan, svež i mladalački, delikatan, intiman i lagan za svakodnevnu upotrebu.

Lično prednost dajem parfemu, jer parfem treba da miriše, a losion da neguje kožu.

Kakvi su vaši utisci? Jeste li probale ili tek planirate?
 photo PicsArt_1406911753720_zps1a6f3e71.jpg

No comments