Weleda sapun od ruže


Ovo će, pretpostavljam, biti najkraći post koji ste čitali na našem blogu. Ali nije me briga. Zato što ovo nije običan sapun, zato je zaslužio svoju recenziju. Verovatno i najluksuzniji koji sam ikad koristila. Nemam neki običaj da se kupam sapunima, obično su tu neki šareni i mirisni gelovi, uljane i obične kupke, pilinzi a ponekad ali jako retko sapun (obično Dove). Pa i ako mi isušuju kožu, ne brinem puno, uvek je tu neka mazalica da okrepi kožu. Međutim, sa ovim sapunom je bila ljubav na prvi pogled ili prvo kupanje :)

Priznajem, ambalaža je ta koja me je osvojila. Jarka pink boja, sa zlatno ispisanim slovima naziva i brenda proizvoda, jako mi se svidela...nisam mogla da odolim. Još više me je interesovao proizvod koji se krije unutra. Kada se otvori kartonska kutija, sam sapun, od 100 gr. se opet nalazi umotan u beli papir a na njega je utsinuto ime brenda Weleda. Možda nije toliko bitno, ali svakako vredno pomena. Meni predstavlja još jedan lep detalj.

Proizvođač kaže:
"Biljni sapun sa prijatnim mirisom ruže, nežno čisti, neguje i revitalizuje kožu."

 Sapun od ruže je još jedan Weleda proizvod koji me nije razočarao. Nežan je i kremast, lagano čisti i neguje kožu. A što je najbitnije, uopšte je ne isušuje. Preporučila bih ovaj sapun svima, čak i onima sa osetljivom kožom. Ima specifičan miris, u kome dominira naravno miris ruže, koji meni nije među omiljenima ali mi i ne smeta. Koristila sam ga samo i isključivo za kupanje a ne za pranje lica pa ne mogu da kažem kako bi delovao na nežniju kožu lica.





Gde kupiti: u svim bolje snabdevenim apotekama, parfimeriji Metropoliten, Lilly i Dm drogerijama.
Cena: oko 800 rsd (?!?) što svakako nije malo kada se radi o sapunima, ali imajte na umu da je ovo sve samo ne običan sapun. Ja sam moj ulovila u BudiLepa outletu zajedno sa Masažnim uljem od arnike.

Da li ste nekada koristile ovaj sapun? I da li imate želju ako niste?

No comments