Sleek full fat lash maskara


Današnjim postom nastavljam recenzije koje se tiču Sleek Božićnog seta. Danas ćete čitati o Full Fat Lash maskari jer ste tako zahtevale, a sledeću recenziju ćete opet birati vi pa vas molim da mi u komentarima to i napišete. Paleta ili karmin? 


Da se vratimo sada na maskaru. Bila je deo seta i iako mi u tom momentu nije trebala, ipak sam se radovala isprobavanju. Maskara dolazi u jednostavnom, crnom pakovanju, tipičnom za Sleek samo sa razlikom što je kockasto a ne oblo kako smo inače navikli da budu pakovane maskare. Sadrži 10 gr. i standardan cena joj je 8,5 eura. 

Evo šta proizvođač kaže:
Revolucionarna četkica hvata čak i najnezgodnija i najudaljenija mesta a dugotrajna formula će obezbediti maksimalnu izdržljivost trepavica ceo dan.

Ono što je izdvaja od drugih i po čemu je karakteristična ova maskara je četkica za nanošenje. Ja se do sada nisam susretala sa takvim mada sam videla da su je neki brendovi uvrstili u svoju ponudu (npr. Kiko). Na moje iznenađenje sa četkicom je iznenađujuće lako rukovati, iako sam bila zatečena kada sam je otvorila prvi put. Ovaj gornji, okrugli deo koji ja zovem glava, služi da trepavice dobiju na gustini i ima duže zupce dok ih ovaj uzak deo, zvaćemo ga vrat, gde su zupci četkice kraći jako lepo pročešlja i izduži trepavice. Četkica je inače silikonska.

Formula maskare je taman kako treba. Ni previše tečna a ni suva. Uporedila bih je sa Maybelline maskarama koje je većina nas koristila. Na četkici ostaje optimalna količina proizvoda s tim što je ipak neophodno lagano odstraniti višak koji zna da ostane na samom vrhu glave četkice. Tako je bar za sada kada je maskara puna.

Uz to, maskara se ne preslikava, ne kruni, ne ostavlja crne mrlje. Takođe, lako se skida običnom micelarnom (ja koristim Mixa micelarnu trenutno), ne ostavlja crne kolutove oko očiju tako da nije potreban uljani skidač ili nešto jače.


Zaključak bi bio da je ova maskara premašila sva moja očekivanja. Naravno da očekivanja nisu bila velika jer sve što su moje oči videle u setu bila je paleta pa odmah zatim rumenilo ali drago mi je što sam ipak dobila proizvod koji sa uživanjem trošim. Maskara ispunjava ono što proizvođač u nazivu maskare obećava. Trepavicama daje i volumen i dužinu, što je u mom slučaju neophodno. Još kada dobijem kompliment da mi trepuške super izgledaju, onda znam da je to prava stvar za mene.


Da bih sve ove činjenice potkrepila, napravila sam par fotki ali...nisam uopšte zadovoljna. Trepuške mi je najteže slikati jer na meni sve maskare izgledaju isto, samo ja vidim razliku :)


Kako se vama čni ova maskara? I kažite mi šta sledeće nedelje želite da čitate, o paleti ili karminu?






No comments