My winter skin essentials


Za danas sam vam pripremila post o tome koji su to moji mali beauty saveznici ove
 zime. U pitanju su proizvodi koji mi pomažu u nezi suve kože koja je naročito izražena zimi. Hladan vetar, centralno grejanje, suv vazduh u prostorijama ni malo ne idu na ruku mojoj ionako suvoj koži. Proizvode nisam ređala po nekom posebnom redosledu, podelila sam ih po brendovima a tuču se moje nege usana, kože ruku i tela kao i lica u slučajevima kada ništa drugo ne pomaže.



1. BALEA - krema za ruke sa ureom i outdoor protect balzam za usne, oba proizvoda idealna za hladne i vetrovite zimske dane. Kremu za ruke, koju sam uspešno obilazila na policama DM drogerija, dospela je u moje ruke zahvaljujući Šmizletini. Hvala ti, ovo je jedna od najboljih krema za ruke koje sam koristila. Toliko je dobra da već cedim poslednje mililitre iz nje. Za svega par sekundi omekša i obavije ruke nekim zaštitnim slojem bez da ih ulepi dok se nežan, divan miris zadržava jako dugo na rukama. Balzamu za usne nisam odolela prilikom jedne posete već pomenutoj drogeriji, i nisam se prevarila što sam ga ubacila u korpu. Za samo 129 dinara sam dobila sjajnu mazalicu za usne kojoj ni vetar ne može ništa. Usnama daje diskretan sjaj praveći zaštitni film koji zaista omekšava usne ne dozvoljavajući vremenskim (ne)prilikama da učine štetu na nežnoj koži usana.



2. MIXA je već stari saveznik od prošle godine. Ko prati ovaj blog onda se verovatno seća My little winter helpers posta od prošle godine a sada je ovaj dvojac ponovo u akciji. Sve što sam tada pisala važi i sada. Ovaj losion za telo mi je nabolji u zimskim mesecima i sigurna sam da ću ga kupovati dokle god ga bude bilo na policama drogerija. Pruža mojoj koži sve ono što joj je potrebno u ovim hladnim danima. A krema za ruke, standardno dobra. Oba proizvoda sam kupila na akciji u nameri da obnovim zalihe.


3. I za ovo EUCERIN ulje za kupanje je odgovorna Šmizletina koja je snabdela pola blogosfere ovim božanstvenim proizvodom. Jeste skuplje od ostalih tuširalica ali vredi svakog dinara. Ne planiram da ga menjam, zaista je sjajno. Miriše diskretno ali i deluje blagotvorno na isušenu kožu. Anđelija sa bloga Cosmoholic je napisala nedavno dobru recenziju za ovaj proizvod i rekla je sve što bih i ja rekla. Da se ne bi ponavljala bacite pogled na njen post (klikom na Cosmoholic).


4. Za kraj sam ostavila ništa manje bitnu WELEDA skin food kremu. Zahvaljujući parfimeriji Metropoliten sam dobila priliku da je probam i lično se uverim zašto je svima toliko omiljena. Krema je jako gusta i masna i odličan je melem za suvu, perutavu i isušenu kožu. Sastav je prirodnog porekla, sadrži puno ulja u sebi i baš zato regeneriše jako suvu kožu lica, ruku, laktova pa i peta. Ja je uglavnom nanosim na lice, uveče, kada osetim da mi je koža jaakoo isušena i da ništa drugo ne pomaže te joj je naziv potpuno opravdan. U formi je jako guste ali bogate kreme u tubi (slično kao Pavlovićeva mast) i preporučujem je svima koji imaju problema sa suvom kožom.


Sada, kada sam vam otkrila koji su to moji favoriti i pomagači u hladnim zimskim danima, želim da čujem vaše!

No comments