SHISEIDO perfect refining foundation

Ovo je prošlogodišnji novogodišnji poklon od mene za mene. :) Tada sam odlučila da častim sebe kvalitetnim puderom i otišla sam u Sephoru sa namerom da kupim Estee Lauder puder. Kad sam otišla i videla cenu malo sam se pokolebala pa sam zatražila pomoć jedne od devojaka koja je tama radila. Ona je za dve sekunde uspela da me natera da skinem kompletnu šminku i da se u sred radnje namackam ovim puderom. Uspela je sve da potrefi: i BOJU i pokrivnu moć i mat finiš. Tačno ono što sam htela. Bez razmišljanja sam ga kupila. I evo skoro godinu dana kasnije pišem vam o njenu, jer sam prezadovoljna. :)


Puder se nalazi u maloj crnoj kutijici, koja možda nije najlepša na oka ali je veoma praktična. Staje vam u svaku torbicu i lagana je za razliku od većine pudera koji se nalaze u luksuznim, staklenim i teškim bočicama. Zapremina je ista, tako da ze mene ovo ni na sekund nije prestavljalo problem.



Ova moja nijansa B20 natural light beige je poprilično svetla, ali nikako ona bleda, bela. Licu daje prirodan, svež izgled.  Kako imam roze podton kože, bež nijansa je pun pogodak.


Ima odličnu pokrivnu moć, nije težak da zakamuflira, ali crvenilo i ostale nesavršenosti poput akni i ožiljaka odlično pokriva. Kod jakih, upalnih procesa ne znam kakva mu je pokrivna moć, ali bilo šta blaže od toga pokriva.
Koži daje polumat finiš koji se na koži i zadržava duži vremenski period. Već sam vam pisala o mom problemu matiranja kože i ovim puderom sam veoma zadovoljna. Namenjenje za normalnu do kombinovanu kožu.


Slika pre i posle, na dnevnom svetlu. 

Svilenkasta, lagana tekstura obezbeđuje potrebnu hidrataciju kože tokom celog dana, kože ne izgleda kao maska već veoma elastična i glatka zbog specijalne formulacije sa Hydro-Producing komoleksom. Nije komedogen i dermatološki je ispitan. Uz sve ove pozitivne strane on sadrži i SPF15, čime pruža zaštitu koži od štetnih UV zraka.

Cena pudera je bila oko 5 200 RSD i vredi svakog dinara. Jedan preriod sam ga svakodnevno mazala, možda 2-3 meseca, a posle sam ga koristila samo za neke specijanle prilike. Još uvek ga imam, mada je pri kraju. Verovatno ću se uskoro častiti novim.

Da li si ti možda probala ovaj puder ili neki drugi iz njihove kolekcije?

Stay gorgeous! Tanja



HTML Comment Box is loading comments...

No comments