Sweater Weather TAG!

Kada smo ovaj TAG videle na blogu The Glam Monster rešile smo da ga uradimo (sa malim izmenama) jer nam se učinio jako zanimljivim zato što ćete imati još jednu priliku da nas bolje upoznate a radile smo ga uporedo što takođe smatramo interesantnim jer ćete iz njega moći da napravite razliku među nama i vidite koliko smo zapravo slične/različite :)

Da ne dužimo više, uživajte <3

*Fotografija preuzeta sa interneta



1. OMILJENI MIRIS SVEĆE?

Tanja: Sveće ne volim, mada   p o n e k a d  i ja uživam uz svetlost sveće. Do sada sam kupila najviše dve mirisne sveće. Birala sam ih po boji ( svetlo roze i bordo-ljubičasta) i svaki put bih 'potrefila' i miris- ruža ili šumsko voće i stvarno sam uživala i u jednoj i u drugoj. Miris vanile, koji je većini omiljen, zna biti jako prijatan, ali isto tako i jako težak, tako da ga najčešće izbegavam. Daleko sam veći fan eteričnih ulja. :)

Lidija: Moram priznati da sveće zaista obožavam i jedno vreme sam ih toliko kupovala i bila opčinjena njima da je to bilo zabrinjavajuce. Srećom da me je ta manija prošla ali bez obzira, i dalje ih volim i kupujem a ako bih morala da se opredelim za miris to bi definitivno bila vanila, a odmah za njom cimet i višnja.

*Fotografija preuzeta sa interneta

2. KAFA, ČAJ ILI TOPLA ČOKOLADA

Tanja: MOCCA! Najukusniji spoj kafe i čokolade. :)

Lidija: Ja biram čaj, uvek. Mada, jesen i zima su idealno vreme za uživanje u toploj čokoladi.

*Fotografija preuzeta sa interneta


3. NAJLEPŠI JESENJI OBIČAJI

Tanja: Šetnja gradom u kasno popodne. I naravno uz to, pečeni kesten ili kokice. :)

Lidija: Volim jesen jer tada počinje sezona pozorišta i bioskopa ali i zbog mirisa (i ukusa) pečenog kestena.

*Fotografija preuzeta sa interneta

4. KOJI JESENJI TREND PREFERIRAM: WINGED EYELINER ili SMELE USNE?

Tanja: Ne samo kao jesenji trend, uvek biram eyeliner, jer najviše volim da našminkam oči. Smele usne volim, ali na nekome drugom, ne na sebi.

Lidija: Uvek biram naglašene oči, u ovom slučaju eyeliner dok usne volim u nekoj nude nijansi ili sa samo malo sjaja.

*Fotografija preuzeta sa interneta

5. OMILJENI JESENJI/ZIMSKI MODNI DODATAK

Tanja: Ešarpe, različitih boja i dezena koje mi se slažu uz trenutni outfit. ;) Mada u poslednje vreme samo nosim jednu, koju sam prošle godine kupila u Budimpešti. Iako je animal print, odličan je dodatak uz skoro sve.

Lidija: Sa prvim hladnim danima posežem za rukavicama, volim da ih nosim i imam ih baš dosta. A od modnih dodataka ove jeseni/zime nosiću ogrlice, popularno zvane kragline. Jako mi se dopadaju a savršeno idu uz košulje ili bluze.

*Fotografija preuzeta sa interneta

6. KAPE ILI ŠALOVI

Tanja: Šalovi, kao analogija malopre pomenutih ešarpi. :) Najviše volim one debele, mekane, u koje mogu da se ušuškam i onda za mene nema zime. :)

Lidija: Definitivno šalovi. Mada nemam ništa ni protiv kapica, poslednjih godina ih sa zadovoljstvom nosim ali do pre koju godinu kapu nisam mogla da vidm ni na slici :)

*Fotografija preuzeta sa interneta

7. NAJVIŠE NOŠENI DŽEMPER

Tanja: Ima ih više i su to svi dugački, debeli i jako topli koje nosam kao kaputić u zatvorenom prostoru. Kada je hladno, znam da obučem i neki tanji ispod. SLOJEVITO: :)

Lidija: Uh, ne znam kako da se opredelim samo za jedan. Ne volim debele džempere već one tanje, u raznim bojama koje kombinujem uz majice, košulje ili rolke. Ako moram da izaberem to bi bio Stradivarius jednobojni džemper neke neodređene koralne nijanse.

*Fotografija preuzeta sa interneta

8. OMILJENI JESENJI LAK ZA NOKTE

Tanja & Lidija: Essie #81 Mamba definitivno :)))


*Naš Essie na mojim kratkim noktima :)

9. USKE FARMERKE ILI HELANKE

Tanja: Helanke su samo za kuću ili teretanu, tako da biram uske farmerke.

Lidija: Uske farmerke. Helanke retko, retko nosim, uglavnom leti ili za trening.

*Fotografija preuzeta sa interneta

10. ČIZME (bilo koje) ili UGG?

Tanja: I UGGice su čizme. :) Naravno, zavisi od prilike, ali  UGG su, za svaki dan, neprevaziđenje, mada nisu za sneg i kišu, dok duboke, kožne cižme nosim u nekim malo svečanijim i formalnijim prilikama.

Lidija: E, ovde sam se pošteno dvoumila. Iako Ugg čizme obožavam, udobne su i tople, ovog puta se odlučujem za klasične čizmice do ili preko kolena iz razloga što zimi jako volim da nosim haljine (zimske, od trikotaže) pa mislim da je prikladnije.

*Fotografija sa interneta
To bi bilo to od nas dve... Pozivamo i vas da učestvujete u ovom ili nekom drugom TAG-u :)

Stay gorgeous! Lidija & Tanja

No comments