Njegovo visočanstvo - Zeleni čaj

Ovo je jedan rano-jutarnji post.
Uživam u tišini i prvoj šoljici svog omiljenog napitka.

S obzirom da mi kafa iz nekog nepoznatog razloga ne prija (naročito ne prva jutarnja) na nagovor moje mame počela sam da pijem zeleni čaj (Camellis sinensis). Ispočetka mi se ukus uopšte nije sviđao, nekako mi je bio prejak i opor, čak gorak ali kada sam otkrila da postoje i oni sa ukusom limuna, narandže, čak i jasmina, počela sam da uživam u njemu. Sa svakom šoljicom osećala sam sve veći užitak. Plus, to je postao naš mali jutarnji ritual :)



Sada ne mogu da zamislim jutro bez šoljice svog omiljenog čaja. Omiljeni mi je sa ukusom limuna. Pijem ga nezaslađenog, mlakog, na prazan stomak pre doručka, čak i leti, i rado ga svima preporučujem.

A evo i zašto:
- prirodni antioksidans
- pomaže mršavljenju, topi masne naslage i celulit
- razbuđuje organizam
- poboljšava varenje
- poboljšava opšte zdravstveno stanje i štiti od 3 najveća bauka današnjice: arteroskleroze, infarkta i raka
- naročito su svima poznata dejstva zelenog čaja u preparatima koji se koriste u kozmetičkoj idustriji

*fotografija preuzeta sa interneta

I za kraj, prenosim jednu Kinesku poslovicu koja kaže: "Bolje tri dana bez hrane, nego jedan dan bez čaja". Hm, nisam baš sigurna da li se u potpunosti slažem sa ovom poslovicom ali od mog čaja ne odustajem :)

Da li si probala možda nekad zeleni čaj ili ti je kao i meni omiljen?

Stay gorgeous! Lidija

No comments