Protecting Balm Oriflame

Čini mi se da već i ptice na grani znaju koliko volim Oriflame proizvode :)

Šalu na stranu, kada uzmem u obzir koliko dugo godina je ta kozmetika na našem tržištu i da nisam imala negativna iskustva sa istom(niti sam čula da je neko imao), nije ni čudo što je tako.
Kada je u pitanju dekorativa, moram reći da sam tu vrlo oprezna i da uglavnom biram proizvode koji mi je neko preporučio ili sam sama imala prilike da isprobam, iz razloga što je u pitanju kataloška prodaja pa boje nisu baš verno prikazane, ali zato kada se radi o preparativi, tu greške nema.

Sve Oriflame proizvode poručujem od jako dobre prijateljice i onda sa nestrpljenjem iščekujem svoj paketić :)




Danas ću pisati o Univerzalnom ili višenamenskom balzamu, kako god ko voli da ga zove. Verni sam i dugogodišnji sam njihov korisnik, još od kada se pojavio onaj prvi, sa pčelinjim voskom u svetlo-roza kutijici.
Skoro je bila jedna akcija u katalogu, čini mi se za oktobar pa sam je sa zadovoljstvom iskoristila i odlučila se za sledeća dva:

1. Tender Care Coconut (kokos)
2. Tender Care Cherry (višnja)

1. Braon kutijica-kokos ; 2. Bordo kutijica-višnja
Ne mogu da odlučim koji lepše miriše, od kada sam ih dobila ne prestajem da ih njuškam :)


Pakovanje:
Ovi preslatki balzami nam dolaze u praktičnoj, okrugloj, plastičnoj kutijici sa poklopcem. Kao što se vidi na slici, balzam sa mirisom kokosa je u smeđoj, a sa mirisom višnje u raskošnoj bordo ambalaži. A sve to u maloj, preslatkoj kartonskoj ambalaži.
Sadrže po 15 ml. proizvoda.
Jedina poteškoća što se tiče same ambalaže je u tome što osobe koje imaju duže nokte teže dolaze do samog proizvoda jer nema drugog načina osim da se balzam aplicira prstima. Ali, čistim prstima!

Ove rupice koje vidite na samom balzamu su od mojih prstića i noktića, nisam izdržala da ih ne probam pre slikanja :)

Namena:
- hidrira isušena područja i obnavlja mekoću i elastičnost kože
- specijalna formula čini ga pogodnim za usne, lice, zanoktice
- za suvu, grubu i oštećenu kožu
- za ogrubelu kožu laktova i peta
- kao i za iziritiranu kožu nosa posle prehlade (kao što ja imam običaj da oderem nos usled kijavice)


Utisci:
Ja ga tokom zimskih meseci obavezno imam u svojoj torbi, i uvek ga rado koristim. To je jedan provereno dobar proizvod koji svako treba da ima.

Sastav: 
O njemu ne vredi da pišem jer se nešto specijalno ne razumem kao ni većina vas, ali vidim da sadrži : Glyceryl, Paraffin, Acetylated Lanolin, Cetyl Alcohol, Parfum, Caprylate, Citronellol .

Cena:
Standardna cena mu je nešto više od 400 rsd (4 eura) a na akciji se može naći za upola manje novca ili 2 komada za cenu jednog.

Crveni, sa aromom višnje

Braon, tj. beli sa aromom kokosa


Kako vam se sviđaju ovi univerzalni balzami?
Pretpostavljam da ste bar jednom imale priliku da ih isprobate :)

Stay gorgeous! Lidija




HTML Comment Box is loading comments...

No comments