MM: Skittlette Manicure

Ove nedelje me je tema MM zadatka jako zaintrigirala iako u samom startu nisam bila baš sasvim sigurna o čemu se radi. Zapravo, Skittlette je zapravo naziv za manikir u kojoj dva nokta moraju biti potpuno ista a ostali po volji.

Iako ste prethodnih nedelja imale priliku da uživate u Tanjinim manikirima i njenim divnim noktićima, ove nedelje sam rešila da uzmem lakove u svoje ruke i poigram se sa omiljenim trakicama za nokte i evo kako je to ispalo:






A evo šta sam sve koristila:
  • Gabrini Multivitamin #309 (svetliji)
  • Gabrini Multivitamin #376 (tamniji)
  • pink samolepljive trakice 

Kako vam se čini moj današnji Skittlette manikir?
Uzmite u obzir da mi je prvi put :)
Stay gorgeous! Lidija

 Sa nama su ove nedelje radile:

HTML Comment Box is loading comments...
<!-- end htmlcommentbox.com --

No comments