Matching NOTD: Snowflake

Iako je nedelja i vreme za novi MM, ovaj put nešto drugačiji.

Jesu noktići u pitanju i jeste matching (tzv. parenje, ali oprostićete mi što nisam fan ovo izraza :) ), ali ovog puta samo sa Di sa bloga Sasvim obična devojka. Nas dve smo se dogorile da se uparimo, a kao temu smo izabrale PAHULJICE s' obzirom da nas ovih dana očekuje prvi sneg. :)
Koliko sam fanatična kada je more u pitanju, isto toliko sam luda i za snegom. Obožavam šetnje po snegu dok mi on škripi pod nogama. Kao malo dete. :)





Dosta, zima nam uskoro dolazi, pa će biti prilike da još pričamo o snegu. :)

Što se manikira tiče, prilično je jednostavan. Želela sam da vam dočaram jednu snežnu zimsku noć.









Lakovi koje sam koristila:
  1. CHINA GLAZE Up all night, drugaricin koji je slučajno završio kome mene, ali sam mu fino našla namenu. :)
  2. AURA She bunny beli
  3. PUPA šljokice
  4. Bela akrilna boja za pahulje
  5. Zvezdice
  6. PRIMA KOZMETIKA UV top coat
  7. Iglica za iscrtavanje pahulja

Kako vam se sviđa?

Dijanin Matching NOTD možete videti OVDE.

Stay gorgeous! Tanja

No comments