Must have lakovi za jesen / zimu 2013.

Evo nekoliko mojih predloga koje lično preferiram i koje nosim/ću nositi ove jeseni:

Vesele sam prirode i volim lakove jarkih, veselih boja ali to sada baš i nije slučaj, što sam doduše primetila tek kada sam ih stavila na gomilu da ih slikam. Ipak, jesen je, pa volim da su malo tamnije nijanse nego obično. I volim da su na kratkim, negovanim noktima.


Moji noktići su trenutno u fazi oporavka od gela pa ih neću slikati jer nisu baš za slikanje ali obećavam da ću uskoro ispraviti tu nepravdu :)





1. Moje novootkriće, Golden Rose Rich Color #06
Predivna, topla svetlo-koralna nijansa sa sitnim, sitnim zlatnim šimerom koji dolazi do izražaja na ovom novembarskom suncu. Prilično sam se namučila slikajući ga ali nisam uspela da izvedem da se vidi taj zlatni šimer pa ćete morati da mi verujete na reč :) Od kada sam ga kupila, moje oduševljenje ne jenjava. Iako na bočici piše da prekriva u samo jednom sloju, meni je najlepši tek sa dva-tri sloja, onda boja dolazi do punog izražaja. Brzo se suši pa to nije problem. Kupila sam ga u TC Delta City i platila ga 150 rsd a bočica sadrži 10,5 ml.


2. Odmah za njim, Golden Rose Matte #09
Za moju dušu jedan tamniji lak ali u mat varijanti. Može da se kombinuje sa običnim providnim lakom kako bi se dobila mat-sjajna kombinacija. Jedina mana mu je što nije baš dugotrajan ali šta da se radi. Lepotan je pa ću mu oprostiti. Donela sam ga čak iz Pančeva (TC. Aviv Park) i platila ga oko 200 rsd (11,5 ml.). Isto važi i za GR JJ #123 a cena mu je bila nešto preko 200 rsd (za 10,8 ml.), ne sećam se tačno :)


 3. Zatim, jedna predivna koralna nijansa Sephora #L10
Ja ću ga nositi ove jeseni umesto klasičnog crvenog laka koji je po meni "must have" za sva vremena. Volim ga zato što je veseo, živahan i dobro će doći kao osveženje (sada bih rekla u sivim, novembarskim danima) kada nastupe sivi, mračni, jesenji dani. To je jedna od onih boja koju ne mogu da definišem ni kao crvenu, ni narandžastu a ni pink. Navikla sam da mažem bar dva sloja laka što je sasvim dovoljno da se dobije potpuna pokrivenost. 5 ml. ovog laka u Sephora parfimeriji košta 119 rsd ( na sniženju) a po meni  vredi i više od toga.


4. Jedna lepa družina, Sephora #86 + Golden Rose Jolly Jewels #123
E, ovo je jedna od onih nijansi kada niste načisto da li je sivi ili ljubičasti, moglo bi se reći i golubije sivi ako ta nijansa uopšte postoji. Blago je sedefast i po meni su potrebna dva sloja lakiranja da bi se dobila nijansa kao što izgleda bočica. Volim da ga kombinujem sa šljokičavim GR JJ #123 koji sadrži sitne bele, sive, crne i srebrne tačkice, bar na pojedinim noktima, a time mu je svakako zagarantovana trajnost. Na slici možete videti kako izgledaju jedan preko drugog kao i svaki ponaosob.


5. Da ne bude bez nude nijansi tu je Twenty One #11
Kada se moje oči umore od jakih boja, što je priznajem jako retko tu je ovaj mlečni, nežno roza lakić sa narandžastim podtonom. Svideo mi se na prvi pogled. Jako lepo izgleda na noktima a ja volim da ga kombinujem sa raznim ukrasima za nokte kao što su npr cvetici ili ove sitne kuglice. Ja sam ga kupila u Lilly parfimeriji za 129 rsd a bočica sadrži 10,5 ml.


6. I ništa manje vredan, Golden Rose with protein #312
Volim lakove iz GR široke palete lakova i ovo je još jedan u nizu. Kupila sam ga davno i koristim ga jedino s jeseni ili zimi. To je jedna lepa bordo nijansa sa sitnim crvenim šimerom (koji se na slici ne vidi, naravno!) i podseća me baš na jesenje boje koje nam je priroda dala. Za 100 rsd za koliko se može naći na uličnim tezgicama sasvim je solidnog kvaliteta.

*I još da dodam: Slike su slikane na prirodnom svetlu, na "zubatom", novembarskom suncu, foto-aparatom bez blica, i bez dorade u nekom od programa! I žao mi je što nisu ispale malo bolje.


Kako vam se čini moj izbor?
Da li koristite neki od ovih lakova? Pišite mi :)

Stay gorgeous! Lidija



HTML Comment Box is loading comments...

No comments