Top coat ili završni lakovi za manikir - uporedna recenzija


Nema ništa lepše na ženskim rukama od lepog i urednog manikira. Kao neko ko ima bogato iskustvo u lakiranju noktiju ne mogu da ne spomenem situacije kada se svim silama trudim da savršeno nalakiram nokte i onda sve to pokvarim jednim sekundom nepažnje. Zvuči poznato? O, kako bih tada bila ljuta na sebe.

Trebalo je da prođe dugo godina da bih otkrila da postoje lakovi/sprejevi/kapi koje omogućavaju da se upravo takav jedan savršen manikir "zaključa" i sačuva noktiće od propasti. Podrazumeva se, i da produži trajnost samog manikira čak do nekoliko dana. Upravo o tome ću vam danas pisati, nadam se da vas ova tema zanima :) Ja sam izdvojila 3 kojima sam veoma zadovoljna te ću na neki način vršiti poređenje među njima.

Dakle, posle početničkog oduševljenja ovim  malim ali vrednim pomagačima koje izuzetno cenim i koji su mi na vrhu lestvice u smislu beauty izuma, red je da vam kažem koji su to moji favoriti. A pre toga, šta zapravo ja očekujem od takvog jednog završnog laka? Na prvom mestu da brzinski osuši slojeve laka ispod kako ne bih došla u situaciju da za jedan sekund pokvarim sav prethodni trud. Drugi zahtev koji imam je da da manikiru super sjaj koji će trajati danima i na poslednjem mestu je da produži vreme trajanja manikira. Skromno, zar ne? :)

Nakon niza pokušaja i pogrešaka (jedan od njih je bio Golden Rose koji mi se nikako nije svideo), pomoću beauty blogova otkrih sada već čuveni Seche Vite. Mom oduševljenju nije bilo kraja kada sam videla da mi se manikir osušio za svega nekoliko sekundi. Ja u čudu. Lak stoji, ne pomera se, nema štraftica, faltica, mogu da se obučem, mašem rukama, perem ih...gledam, ne verujem. Uz to, nokti su pelepi, sijaju se kao da su gelirani, ma savršenstvo. A manikir traje 5-7 dana. Opet neverica. I sve bi to bilo kao u najlepšoj bajci da ovaj lak nema jednu manu. Brzo se zgušnjava u bočici. Kada potrošim polovinu bočice sa njim je sve teže raditi. I to je jedina negativna strana ovog laka, nemoguće ga je iskoristiti do kraja odnosno poslednju trećinu laka. Takođe, moram da spomenem da sadrži neke štetne supstance pa nije preporučljivo da ga koriste trudnice!
*Seche Vite - U Alexandar cosmeticsu, oko 500 dinara za 14 ml.



Onda sam pre par meseci čula da se na tržištu pojavio Eveline X-treme gel efect, navodno jednako dobar kao SV malopre spomenut. Naravno da sam morala da probam. Jelena mi je dala njen da probam jer se njoj nije svideo a ja mogu da kažem "Jeco, hvala ti što si pogrešila u proceni". :) Zaista, lak mi se već na prvo mazanje svideo, daje lep izgled noktiju sa visokim sjajem, brzo osuši lak (ali mu ipak treba malo duže nego SV nadlaku i značajno produži manikir. Po mom mišljenju, ovo je jeftinija ali dostojna zamena. Slabiji je od SV ali veoma dobro obavlja posao. Nisam mu još uočila negativne strane, nadam se da se neće zgusnuti pre vremena.
*Evelin - Lilly i Dm drogerije, oko 280 dinara za 12 ml.


Essence express dry drops su najslabija varijanta u odnosu na ove dve pomenute. Koriste se tako što se istisne 1-2 kapi kroz pipetu, kapi se zatim same ravnomerno rasporede po laku i to je sav posao. Kapi zaista osuše lak ispod ali im treba više vremena. I nisam primetila da mi manikir značajno duže traje kada ih koristim. Takođe, nisam sigurna da li se kapi svuda ravnomerno rasporede jer ipak ne prelazim četkicom po površini nokta. Ali, to je samo moj subjektivni doživljaj. Sve u svemu, korektno obave posao, preporučujem da ih probate.
*Essence - Lilly i Dm drogerije, oko 260 dinara za 8 ml.


Zaključak: Ukoliko ste pažljivo pročitale tekst možete zaključiti da sam top coat lakove poređala po jačini tj. učinkovitosti. Evelin bi bio dostojna ali jeftiija zamena Sv nadlaku dok su kapi u kategoriji ispod. U svakom slučaju, preporučujem vam ih od srca, koje god da izaberete nećete se pokajati.

Koji vi top coat koristite i čime štitite manikire? Imate li favorita među mojim?



No comments