NYX mat tečni ruž za usne #ISTANBUL

Ovo je moj prvi i jedini tečni ruž koji imam. Moram priznati da me ovakav tip ruža nikad nije specijalno interesovao, mislim na mat ruž ali isto tako je za veoma kratko vreme postao moj favorit. U narednim redovima ćete pročitati i zašto.





Zahvaljujući Alexandar Cosmetics-u ovi mat ruževi su nam dostupni u čak 13 nijansi i svaki od njih nosi naziv jednog svetskog grada. Moj je u prekrasnoj pink nijansi Istanbul (SMLC06) jer je najsličniji nijansama koje svakodnevno nosim, a upravo to sam i želela: karmin za svaki dan. Iako nikada nisam bila u Istanbulu, ovaj moj naprosto obožavam. Ako kao i ja volite nežno roze nijanse na usnama, koje izgledaju prirodno ovaj mat ruž će vam se sigurno svideti. Smatram da podjednako dobro stoji i plavušama i crnkama.




A sada ću vam reći koju reč o samom ružu i zašto mi se toliko dopada:
  • laki su za nanošenje - zahvaljujući praktičnom aplikatoru koji klizi po usnama omogućeno je precizno i jednostavno nanošenje
  • izuzetno su postojani -  kada se jednom pravilno nanesu (a to znači u tankom sloju svuda po usnama i sačekajte obavezno da se dobro osusši što će se desiti za svega par sekundi) mogu da traju satima bez popravljanja
  • ne isušuju usne - specijalna formula ne dozvoljava isušivanje usana kao što se to često dešava sa drugim mat ruževima
  •  prijatnog mirisa - miris je nežan i ugodan, na vanilu
  • veliki izbor nijansi -  kao što sam već pomenula, 13 predivnih nijansi
  • pristupačna cena od 540 rsd  za 8 ml. proizvoda a zahvaljujući kvalitetu vrede svakog dinara
Za kraj swatch na ruci:


O Istanbulu sam već pisala kada je bio zvezda trećeg, romantičnog #LOTD posta i možete pogledati kako mi stoji ovde. I swatch na usnama za sam kraj!


Volite li mat ruževe i koliko često ih nosite? Koji vam je omiljen?

Stay gorgeous! Lidija

No comments