Uporedna recenzija: In shower magic

Inovacijama nikad kraja, a na veliku sreću svih onih (nas) koji su lenji za mackanje krema posle svakog tuširanja, na tržištu se pojavila nova formulacija mleka za telo koje omogućava nanošenje dok ste još uvek u kadi. 

Hm, mleko i mokra koža? Kako to uopšte može da ide zajedno?

U čemu je tajna: BRZO; JEDNOSTAVNO I EFEKTNO.

Nakon tuširanja na mokru kožu nanesete ovo mleko, kao i svako mleko, s tim što ćete primetiti da se mnogo lakše razmazuje. Nema potrebe za bilo kakvim čekanjem da deluje, već odmah ispirate. Normalno se obrišete peškirom i na koži ostaje tanak film, kao kada se namažete sa običnom kremom, Koža je hidrirana, mekana i blago mirisna (u zavisnosti od vrste mleka) i što je najvažnije možete odmah da se obučete. 
***Mala napomena: tokom mazanja i prilikom ispiranja budite pažljive jer postoji mogućnost da se okliznete u kadi. Nakon svakog korišćenja, dobro isperite kadu.

Još jedanput sam se susrela sa ovakvim načinom nanošenja preparata kada sam koristila J&J bebi ulje za telo i efektima sam bila takođe bila zadovoljna, međutim kratkoročno.

Do sada sam probala dva ovakva preparata i uporediću ih, pa vam možda pomognem u odabiru jednog od njih.



NIVEA In Shower SOFT body milk

Ovaj proizvod nisam kupila, već sam ga dobila na promociji. 
Pakovanje je od 50 ml i sasvim je bilo dovoljno da steknem utisak, pozitivan naravno. Lagane je teksture, lako se razmazuje i karakterističnog NIVEA mirisa je. Sadrži šea(ši) buter, dobro poznat sastojak mnogih krema zbog svojih hranljivih i vlažećih efekata na koži.  


Cena ovog proizvoda je oko 600 rsd za čini mi se 400 ml proizvoda.

BALEA Dusch-bodymilk

Ovaj proizvod sam kupila i prezadovoljna sam. Nešto je bogatije teksture u odnosu na NIVEU, pa mi se zbog toga čini da je za nijansu bolje. Takođe se lako razmazuje i svežeg i mlečnog mirisa je. Pored ši butera, sadrži i ulje suncokreta, ulje makadamije i pantenol. Čini mi se da je koža bolje hidrirana i mekša u odnosu na NIVEU.


Cena ovog proizvoda je 350 rsd za 400 ml proizvoda.


Za kraj, u odnosu na pojedinačne karakteristike prednost dajem:
  • Tekstura: Balei
  • Miris: Nivei
  • Efekat: Balei
  • Praktičnost: obema
  • Cena: Balei
Da li ste vi probale neki od ovih proizvoda i šta mislite uopšte o ideji nanošenja mleka za telo pod tušem?

Stay gorgeous! Tanja

No comments