Kuda za vikend #1: Salaš Stremen

Ako nešto volim kada nam dođu dugi topli dani to je da provodim vreme u prirodi. A kada vam ozbiljna šopingholičarka kaže da bi radije provela slobodno vreme u nekoj zelenoj oazi nego u nekom tržnom centru, onda joj morate verovati na reč :)

E, sad, ideja koja mi se već neko vreme krčka je uvođenje nove rubrike na našem blogu a to je upravo nešto kao ova o kojoj vam pišem danas: Kuda za vikend? A koliko ću zaista uspeti u toj nameri pokazaće vreme...moje slobodno vreme.

Da ne dužim voše, prelazim odmah na stvar. Danas vam pišem o jednoj maloj oazi nadomak Beograda, o SALAŠU STREMEN.


Na samo 30-ak kilometara od Beograda, u selu Jakovo pored Surčina nalazi se ova prelepa oaza, autentično mesto sremačke kulture, pružiće vam beg od stresne svakodnevnice i relaksaciju.

U sastavu salaša nalazi se Konjički klub "Stremen" za zaljubljenike u konje (to sam ja :)) i konjički sport, kojim se iz straha nikada nisam ni pokušala baviti. Salaš takođe nudi mogućnost jahanja konja, uglavnom za decu a ja se zadovoljavam posmatranjemi divljenjem iz prikrajka.

Na salašu možete uživati posebnosti ambijenta uređene prirode, rekreacione zone, parka za decu na travnatoj površini i bašte etno restorana kako na otvorenom, tako i u zatvorenom prostoru. Ljubazno osoblje salaša "Stremen" će Vas uvek dočekati otvorenog srca i potruditi se da Vaš boravak na ovom mestu učini posebnim. (http://www.salasstremen.co.rs/)




A za kraj, doživljaji iz restorana :)

Ako se odlučite da na salašu napravite celodnevni izlet, znam da ćete odmor i spas potražiti u etno restoranu koji nudi veliki izbor ukusnih, domaćih jela a posebnu pažnju trebalo bi da obratite na deo menija sa slatkišima :) U ponudi su razne sremačke đakonije, ja izdvajam šnenokle, plačinke ili preukusnu štrudlu sa makom. Sve to u prijatnom, domaćem ambijentu sa pogledom na ergelu.

Na slikama ispod ćete videti moj izbor i izbor mog dragog (sorry ako vam kreće voda na usta, i meni je) :)




Ove fotografije su slikane prošle godine po jednom prelepom, letnjem ali ne tako sunčanom danu. Ove godine naručujem još jedan takav ali sa malo više sunčanih momenata :)

I još nekoliko slika za kraj...





E, sad, pitanje za vas: Gde provodite vikende i slobodno vreme? Volite li prirodu kao i ja?

Stay gorgeous! Lidija







No comments