KIKO noviteti - Lidija


Sa skorašnjeg puta u Italiju, tačnije Veneciju i Veronu, donela sam par Kiko komada šminke. To su mi ujedno prvi i jedini komadi Kiko kozmetike.

Sada ću reći par reči o Kiko kozmetici pa ću preći na samu šminku. Reč je o jednom od najpoznatijih italijanskih brendova, iz Milana. Kod nas nažalost kao i većina drugih brendova još uvek nije dostupna ali se zato može izvršiti poručivanje preko interneta, naravno uz doplatu poštarine. Više o samoj kozmetici (ponuda i cene) možete pogledati na njihovom zvaničnom sajtu.

Iz široke palete njihovih proizvoda teškom mukom sam odabrala nekoliko, tek za probu s obzirom da mi ništa u tom momentu nije bilo neophodno, i naravno da sam se već pokajala zašto nisam uzela još nešto. Ne mogu a da ne kažem, eh, mi žene :) Ono što mi se posebno dopada kod Kiko kozmetike je ambalaža, jednostavna i sofisticirana, kvalitetna a cene su i više nego pristupačne. Evo ga moj odabir:

1. Posle napravljena tri koncentrična kruga o radnji, izbezumljenog pogleda (gde pre da gledam :)), ovaj lakić mi je prvi privukao pažnju...biserni sjaj u pravom smislu te reči sa svetlo roza odsjajem. Ljubav na prvi pogled :) Kiko nail lacquer u nijansi #215. Tekstura ovog laka je predivna, ni previše gusta a ni retka. Četkica je jednostavna, kao i kod većine lakova, i u samo dva poteza moguće je prekriti celu nokatnu površinu. Za potpuno prekrivanje su potrebna dva sloja, kako bi se dobila nijansa laka kao što je u bočici. Brzo se suši, traje do nekoliko dana (što je individualno, ali meni traje duže nego ostali lakovi koje imam...ok, Essie je van konkurencije i dalje) a takođe se bez problema skida. Cena: 1,50 e a sada vidim da su na sniženju...hoću nazad u Italiju :)


2. Zatim, jedna od najlepših senki koje su moje oči ikada videle. Kiko high-pigmentation eyeshadow u nijansi #128. Zaista, toliko je divna i lepa da sam je jedno vreme samo gledala. U šampanj nijansi, mislila sam da je samo površinski prekrivena sitnim šimerom ali tek kada sam počela da je koristim, videla sam da šimer nije samo površinski. Ravnomerno i sporo se troši, a kada se nanese na kapke ostaju samo svetlucave čestice sa diskretnom svetlom podlogom. Može se nanositi samostalno kao senka ili samo u uglove očiju u kombinaciji sa nekom drugom npr. mat senkom. Nisam sigurna ali mi se čini da sam je platila: 2,90 e.



3. Kiko pencil lip gloss u nijansi #06 pink glitter. Savršenstvo kad vam kažem! Klizi po usnama, kremast i hidrantan a sama forma olovke mu potpomaže da se precizno nanese. Jedina mana je što se nijanse na vrhu olovke i samog proizvoda ne poklapaju, no dobro, zato postoje testeri pa se odmah može izabrati željena nijansa. Meni se ova baš dopala ali hoću da kažem da mu ne odgovara naziv pink glitter. Nije pink, nijansa je kao na slici ispod. Cena: 3,90 e.


4. Kiko smart eye pencil u nijansi #801. Kreon za oči bronzano-braon nijanse, od savršene pigmentacije i postojanosti, do same teksture proizvoda. Savršen dodatak svakom dnevnom look-u. Cena: 1,90 e.


To su ukratko bili moji Kiko noviteti...prvi i jedini :) I za Tanju sam odabrala nešto lepo, ali pokazaće vam ona već u nekom narednom postu :)


I jedan brzinski post inspirisan Kiko novitetima <3

Do tada, stay gorgeous! Lidija








 

No comments