MAYBELLINE Affinitone 24 h


Danas vam donosim recenziju jednog, za mene vrednog pudera drogerijskog ranga. Kao što već vidite, reč je o Maybelline Affinitone dugotrajnom tečnom puderu . Nisam neko ko koristi puder svaki dan jer za tim nemam potrebe, ali kada se zaželim ili neka situacija to zahteva, onda je ovaj puder moj izbor. Kada sam prvi put dobila kompliment da imam savršen, baršunasti ten znala sam da nisam pogrešila u odabiru pudera.


Puder kao što možete videti dolazi u staklenoj bočici od 30 ml. kao i većina pudera i na vrhu ima pumpicu koja olakšava istiskanje samog proizvoda. Pumpica je bela i sklona prljanju, ali se zato lako obriše.

Za moj ukus je dobre pokrivne moći i najjači je koji imam u svojoj kolekciji. Nemam velike nepravilnosti pa ne mogu da tvrdim da bi i njih prekrio. Od pudera svakao očekujem da mi lepo istonira kožu, da mi ne zapuši pore ili nešto slično, i da mi pokrije neke sitne nepravilnosti i podočnjake (na njih još ide i korektor). Sve to imam u ovom puderu tako da imam samo reči hvale. 

Za kraj mogu da kažem da se jako lepo blenda i upija u kožu i ostavlja mat finiš. Ja imam normalnu/suvu kožu i za nju je takav puder odličan. Ne znam kako se ponaša na masnoj koži ali pretpostavljam da mora malo sa nečim da se matira.

Što se tiče dugotrajnosti na licu, to je sasvim individualno. Meni i ovaj a i mnogi drugi, čak i nižeg cenovnog ranga traju i do 10 h bez prosijavanja bez baze i bez dodatnog matiranja. Nisam primetila da za to vreme menja boju, oksidira, spadne sa lica. Tako kako ga nanesem, tu i ostane. Lucky me!




Moj puder je u nijansi 20 Cameo, i u početku nisam baš bila zadovoljna svojim izborom. S obzirom da paleta nema puno nijansi, odabrala sam ovaj koji ima rozikasti podton a kako sam u tom momentu bila malo preplanula, činilo mi se da je presvetao. Inače sam svetlije puti (ne previše svetle) a kada mi je ta preplanula boja izbledela, shvatila sam da mi nijansa odlično pristaje. Na prvu loptu sam imala osećaj da mi ta nijansa uopšte ne odgovara a onda se posle par sekundi fino stopi sa tenom.

Srednje guste konzistencije je, ne razliva se lako a ja ga obično nanosim Ebelin četkom namenjenoj za tečne podloge, koju možete videti na prvoj slici. Neretko ga stavim i prstićima ali se on ipak lepše upije i izblenda četkom. Namerno sam ostavila prljavu četku (da ne pomislite nešto drugačije :)), odnosno nakon nanošenja pudera da možete videti razliku u nijansi. 

Količina koja je dovoljna da prekrije moje lice u tankom sloju je upravo ova kao na slici a to je možda jedna i po pumpica.



Na naredne dve slike možete videti izblendan puder na ruci, prva na prirodnom svetlu a druga sa blicem gde se lepo vidi taj rozikasti ton o kojem sam pričala.


Cena mu je nešto manja a od 1000 rsd a može se nabaviti u svim drogerijama (Dm, Lilly, Jasmin...)

Koristite li i vi Maybelline pudere i šta mislite o njima?
Svaka preporuka je dobrodošla!


Stay gorgeous! Lidija

No comments