Rimmel Scandal Eyes maskara

Danas vam pišem o maskari sa neobičnom četkicom. Jednog lepog dana sam uletela u Lilly sa namerom da kupim maskaru bez jasne vizije šta bih i koju bih, i posle višeminutnog razgledanja i mozganja, izbor je pao na ovu Rimmel. Presudila je upravo ta neobična četkica, pravi izazov za mene. Ne možete zamisliti uzbuđenje kada sam trebala da je isprobam po prvi put. U nastavku pročitajte šta mislim o njoj, kako je koristim, da li je laka za korišćenje, sada, nakon nekoliko meseci korišćenja.




Kao što možete videti na slici, reč je o Rockin Curves Rimmel maskari koju reklamira Kate Moss sa zakrivljenom četkicom koja podseća na polovinu slomljenog srca a proizvođač obećava extra volumen i uvijenost trepavica. Maskara dolazi u debeljuškastom pakovanju od 12 ml. od crvene plastike prilično neobičnog dezena, kao zmijska koža. Moram priznati da bi me ambalaža garantovano odbila od kupovine da nisam videla kakvu četkicu unutra krije. Na vrhu je kao kod svih Rimmel proizvoda utisnut žig, što mi se dopada i deluje nekako otmeno.


Pretpostavljam da vas četkica posebno zanima pa ću odmah preći na stvar. Jedina neobičnost se krije upravo u samoj četkici. Ona je osim što je izvijena, prilično debeljuškasta i poveća (slična kao Maybeline) a ja baš takve volim. Ono što je još interesantnije je da se sa njom izuzetno lako rukuje i barata. U početku sam se par puta zamazala dok nisam našla položaj koji mi odgovara ali nemojte da vas to obeshrabri. Ja četkicu okrećem u ruci zavisno da li mažem trepavice u untršnjosti kapka, na sredini ili spolja ali mogu reći da stigne do svake trepavice ponaosob. Pri vrhu je tanja dok je na sredini deblja a upravo ta zakrivljenost pomaže pri nanošenju.

Maskara je srednje guste formule, i od početka sam mogla da je koristim bez da čekam da se malo osuši. Moje trepavice su nezgodne i ne trpe suviše vlažne maskare koje ih vuku na dole. Uz pomoć uvijača za trepavice dobijem baš, baš dobar efekat a sa više slojeva one mogu izgledati kao veštačke. Sada, posle nekoliko meseci (2-3) svakodnevnog korišćenja, ona se za mrvicu osušila u odnosu na početak i idalje je super. Četkica ne povlači sa sobom nepotrebnu količinu maskare tako da nema bojazni da će izaći više nego što treba i napraviti neki nered.



Opšti utisak i ocena je najveća, zaista sam našla jednu dobru maskaru koja odgovara mojim potrebama. Lepo izvlači i naglašava trepavice, izdužuje i dodaje volumen, bez slepljivanja. Ne kruni se, ne preslikava i ne razmazuje.  
Ocena 5/5.

1 sloj maskare
2 sloja maskare
2 sloja maskare

Maskara košta 749 rsd u Dm-u/Lilly-ju, to je redovna cena ali se vrlo često može naći na sniženju i košta nešto više od 500 rsd. Čini mi se da je baš u Dm-u trenutno akcija pa potražite ako sam vas zainteresovala.

DA LI SAM VAS ZAINTERESOVALA? DA LI STE JE KORISTILE I DA LI BISTE JE UOPŠTE KUPILE S OBZIROM NA ČETKICU? PIŠITE, ČEKAM VAŠE ODGOVORE :)


No comments