Essence haul #1: Mat Bronzing Powder VS. Mosaik Compact Powder

Danas vam predstavljam dva Essence noviteta, jedan koji ste već imale prilike da vidite u skopu posta o Essence novitetima sa sniženja i drugi koji sam u međuvremenu nabavila.Ovaj post sam zamislila nešto kao uporednu recenziju. Da ne dužim više, odmah ću preći na stvar :)


ESSENCE MATT BRONZING POWDER
dolazi u velikoj plastičnoj ambalaži od čvrste plastike, velikoj da prekriva ceo dlan, sadrži 15 gr. proizvoda a ja sam ga nabavila po ceni od 319 rsd.  

Mat je, u nijansi 01 Natural i namenjen je svetlijoj puti što govori i činjenica da na ambalaži piše da je za plavuše. Reč je o bronzeru iz Sun Club kolekcije, mirisa na kokos koji je predivan ali ni malo napadan iako se još neko vreme zadržava na koži. To je moj način da prizovem leto. :)

Boja mu je srednje smeđa, (nisam baš dobra u opisu boja), nije prejaka a ni narandžasta, već sasvim prilagođena svetlom tenu. Idealan je za konturiranje lica baš zbog toga što je svetao i diskretan.

Ja ga nanosim velikom, gustom Oriflame četkom za rumenilo, pa preko njega obično nanesem rumenilo (na jagodice) tako da nemam primedbu na trajnost proizvoda na licu.

Sama tekstura pudera je fina i svilenkasta, ne trusi se puno što mi se posebno dopada. Na sam proizvod su utisnute siluete dve devojke što ovom puderu daje specijalnu čar a od mene još jedan plus.

*Ovde se na ruci lepo vidi koliko je nijansa svetla i diskretna
*Sastav

ESSENCE MOSAIC COMPACT POWDER
dolazi u manjoj ambalaži za razliku od bronzera, taman tolikoj da stane u dlan. Manje je i gramaže, tačnije 10 gr. Nisam ga nabavila na sniženju ali me je jako privukao interesantnim izgledom pa sam rešila da uzmem i njega. Košta 419 rsd a trenutno je na akciji u Dm-u, mislim da mu je cena sada 333 rsd.

U nijansi je 01 Sunkissed Beauty, i u sebi sadrži sitan i diskretan šimer (što ćete videti na slikama ispod). Sastoji se iz 4 različite nijanse od najsvetlije do najtamnije koje se prelaskom četke stapaju u jednu, nežnu i diskretnu.

Osim kao puder, ja volim da ga koristim kao hajlajter baš zbog tih njegovih sjajnih čestica pa ga nanosim takođe četkom za rumenilo koju blago pritisnem da bih je spljoštila. Tako mi se najviše dopada jer da licu svež izgled i malo sjaja.

Takođe je prijatnog mirisa ali ne toliko intenzivnog kao bronzer.

Tekstura ovog pudera je takođe fina i baršunasta, ni ne trusi se puno. Moja jedina zamerka se odnosi na slabiju pigmentaciju pudera, mada sam svesna činjenice da to nije hajlajter ali takođe se ne bih usudila da ga nanesem na celo lice da ne bih sijala kao novogodišnja jelka.

Swatceve za ovaj puder nisam uspela da napravim, jako se slabo vidi, razlika je skoro neznatna. Ako mi pođe za rukom, ažuriraću i obavestiti vas.



*Sastav

ZA KRAJ, KAKO VAM SE DOPADA OVAKVA UPOREDNA RECENZIJA, KOJI SU VAM OMILJENI ESSENCE PROIZVODI I DA LI STE PROBALE NEKI OD OVA DVA?

STAY GORGEOUS! LIDIJA






No comments